Vraag

Firmware V6 decoder

  • 29 November 2019
  • 11 reacties
  • 413 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb vorige maand de overstap gemaakt van telenet naar proximus, momenteel zit mijn V6 decoder op de B149 firmware. Wat is de meest recente firmware voor deze decoder?

 

Grtz,


11 reacties

Ter info: de laatste versie die hier op het forum gemeld geweest is was: 

versie V100R001C00B149  (sep 2019 )

Maar inderdaad interessant om van de Proximus medewerkers te weten te komen of er al opvolgers zijn op deze versie.

De huidige  versie is B151. Wat er net veranderd is  t.o.v de vorige versie kom je  spijtig genoeg  nooit te weten.

Zou kunnen te maken hebben met het blijven branden van blauwe   led in standby.  Dat heb ik nu niet meer opgemerkt.

Nu wel meer  kleinere storingen (zoals blokjes, freeze bij uit standby komen) die ik vroeger niet had.

Mvg

Artie

 

bedankt voor de info Artie 👍🏿

Graag gedaan! 

Reputatie 5
Badge +1

Juist nagezien, bij ons staat V6 nog steeds op B149.

En inderdaad , zoals Artie stelt, bij ons ook voorgevallen dat blauwe led bleef branden bij stand-by. Reset  dienen te doen.

Wanneer alle V6 op B151 ?

 

ro

 

@Ro heb je al eens getest of het lukt om de nieuw firmware binnen te halen door een reset te doen op je v6

> Druk op de Reset-knop achteraan uw decoder met een puntig voorwerp en laat de Reset-knop pas los wanneer het updatescherm op uw tv-toestel verschijnt, ofwel na 15 seconden.

Reputatie 7
Badge +4

Als de software klaar staat dan kan haal je inderdaad de software binnen via een reset van de decoder.

Zonet(17/03/2020) nog een update gekregen voor  decoder V6 . Nu op xxxxxB155.

De blauwe led die bleef branden was jammer genoeg sinds vorige updates nog niet verdwenen.

Nu hopelijk wel...

Mvg

Artie

heb je al gecontroleerd of de blauwe led nu nog  blijft oplichten in standby ?

De led is uit maar meestal doet het zich voor na enkele keren standby in -  en uitschakelen.

Ik hou dit in het oog.

Mvg

Artie

 

ok bedankt.

Reageer