Vraag

Film on demand in HD: geen geluid

  • 30 June 2020
  • 8 reacties
  • 710 Bekeken

Ik heb net een film in HD gehuurd. De film speelt ad maar er is geen geluid. Nochtans werken de HD kanalen wel (bv EenHD, KetnetHD). Proberen iemand bij Proximus te bereiken is hopeloos.

Enig idee hoe oplossne of met wie contact opnemen?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Ik heb je een gratis film toegekend. 

@HadewychT Sorry nu pas gelezen. Super bedankt 👍👍 Groetjes, Antoon

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon1 Ik heb je een gratis film toegekend. 

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Kon je de film niet verder bekijken op het moment dat je de instellingen had aangepast zonder dat je de film een 2de keer moest huren, of begrijp ik het niet helemaal goed ? 

Kan je iets meer uitleg geven over wat er juist gebeurde en gedaan is ? Dan kunnen we dit inderdaad bekijken. 

@HadewychT Film was zonder geluid. Heb deze voor de 2 de keer gehuurd. Ook geen geluid. Heb toen op dit forum gezocht en kwam een topic tegen om de instelling op stereo te zetten. Heb dit toen gedaan en het werkte. Helaas 1 film extra gehuurd. Vandaar mijn vraag voor compensatie. Goede les voor volgende keer om eerst te zoeken op dit forum 😉🤗

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon1 Kon je de film niet verder bekijken op het moment dat je de instellingen had aangepast zonder dat je de film een 2de keer moest huren, of begrijp ik het niet helemaal goed ? 

Kan je iets meer uitleg geven over wat er juist gebeurde en gedaan is ? Dan kunnen we dit inderdaad bekijken. 

Reputatie 7
Badge +1

Heb dit vanavond ook mee gemaakt. Gezocht en via deze topic audio op stereo gezet en had geluid 🤔😉👍Heeft me wel een bonus film gekost 😥 Dus PX indien mogelijk 😉🤗

Geachte Proximusmedewerkers. Zie bovenstaande. Is het mogelijk een bonusfilm terug te krijgen. Alvast bedankt 👍 Grtjes Antoon

Reputatie 7
Badge +1

Heb dit vanavond ook mee gemaakt. Gezocht en via deze topic audio op stereo gezet en had geluid 🤔😉👍Heeft me wel een bonus film gekost 😥 Dus PX indien mogelijk 😉🤗

Bedankt. Heel eenvoudig, maar je moet het weten. Deze oplossing is nergens te vinden op de website

Als je via de decoder naar settings gaat en daar voor audio stereo kiest lukt het dan 

Anders gewoon de decoder even stroomloos zetten en zien of het dan wel lukt.

Reageer