Vraag

film matrix ressurection

  • 10 February 2022
  • 9 reacties
  • 105 Bekeken

Het is een film van 2u21 min maar je kan aleen de eerste 26 min bekijken dan stops de film vanzelf iemand een oplossing?


9 reacties

je kan al proberen door eens je toestellen te herstarten → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Ik ondervond gisteren een gelijkaardig probleem. Na 1u57 werd de film plots afgebroken. De film hervatten geeft exact hetzelfde probleem opnieuw. Iemand een oplossing. Jammer van de kost van de film.

 

FYI: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.

mss al een gekend probleem voor hen en kunnen ze u dan verder helpen.

Iets gelijkaardigs of toch anders?
En in wezen niet erg ;)

De laatste week bekijken wij soms opnamen (die volledig zijn opgenomen, voor alle duidelijkheid) waarbij wij - zoals iedereen veronderstel ik - doorspoelen naar het eigenlijke begin van een programma.
De blauwe balk die de vooruitgang weergeeft staat dan ergens achteraan. Op het einde als het ware, terwijl je nog binnen de 1e vijf minuten aan het doorspoelen bent.


Ik heb ondertussen geleerd dit te negeren. Maar het doet raar als je na mekaar naar opeenvolgende afleveringen in een serie kijkt, afleveringen die ook direct na mekaar worden uitgezonden dan. Aangezien de opname van de 2e aflevering vroeger start zie je het einde van de 1e aflevering, waarbij je dus wil doorspoelen en de balk laat uitschijnen dat je op het einde van de opname bent en je denkt dat je de 1e opname dubbel hebt opgenomen. Raar gevoel.

Als je verder spoelt zit je gewoon in de 2e aflevering maar de vooruitgangbalk staat nog altijd (zogezegd) ergens op het einde van de opname. Je kan ook gewoon verder kijken.

Zoals ik zei, kleinigheid.

 

 

 

Moet blijkbaar toch een bug zijn. Hier ook met films ‘inbegrepen’ in de zender Pickx plus.

Zogezegd volledig  te bekijken maar ook enkel  de eerste 26 minuten. Herstart levert niets op.

Daarom ook Pickx plus opgezegd.

Moet beter kunnen

Mvg Artie.

 

Reputatie 7
Badge +5

@Draco @Artie @Mutlie @Goofy741 Er is inderdaad een probleem met de Matrix, we zijn er van op de hoogte en werken er aan.

Komt hier ook een response als het probleem opgelost is? Hoe zit dat met betaling van een film die je maar half kan kijken?

 

TUI: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.

@Goofy741 ,

Eventueel credit voor film  terugvragen  aan Proximus

Dit is niet de fout van de klant. 

Mvg

Artie

Reageer