Eurosport 2

  • 9 May 2018
  • 5 reacties
  • 1828 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 216 reacties
Onlangs ben ik verhuisd van Zoersel naar Malle.
Ik kon nu kiezen in de nieuwbouw tussen Telenet en Proximus. Omdat ik al jaren trouwe klant ben bij Proximus ging mijn voorkeur naar Proximus, onder voorwaarden dat ik dezelfde zenders mocht behouden die ik in Zoersel
in mijn Maxi pack had en aan zelfde prijs. Ik kreeg nu echter Familus maar merkte dat ik de FOX (192) en Eurosport 2 (663) niet meer had. Ik vroeg Proximus omdat terug te herstellen. Dat gebeurde uiteindelijk voor de zender FOX
via mijn aankoop van het pakket "Entertainment Channels". Maar mijn probleem was toch nog niet opgelost. Ik kreeg mijn Eurosport 2 (663) terug maar moest hiervoor het pakket All Sports kopen. Omdat ik van heel dat pakket enkel
Eurosport 2 nodig heb ga ik daarvoor uiteraard geen 9 of 16 euro voor bij betalen. Dus ben ik Eurosport 2 (663) kwijt. Al bij al toch niet zo netjes van Proximus. Ik ben jaren trouwe klant en nu door mijn verhuis verlies
ik die Eurosport 2 (663), ondanks dat mij beloofd was dat ik deze kon behouden. De ene medewerker zegt het zo, de andere weer anders. Dat schept weinig vertrouwen.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Jan,

De samenstelling van het TV-aanbod fluctueert lichtjes, behalve voor de meest populaire zenders. Wanneer jouw favoriete zender op een moment verdwijnt is dat meestal tijdelijk. Ik stel voor dat we een klantengeste opmaken,
Reputatie 6
Badge +3
Die redenering klopt inderdaad, Jan. Geen probleem. De creditnota is onderweg. Jan
Heb geen HD op zende eurosport 1
Als ik stream van mij gsm naar tv wel ?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Ron_010
Wanneer je het boeket international sports hebt zit Eurosport HD hierbij inbegrepen.
Anders is dit in gewone kwaliteit.
Mvg, Koen
Ik heb hetzelfde door te verhuizen van Sint-Joost naar Sint-Gillis. Is het mogelijk om enkel Eurosport 2 te herintegreren in mijn aanbod ipv het internationale sports pack te moeten aanschaffen?
Bedankt! Rik

Reageer