Skip to main content

Omwille van omzetting van Pay&Go kaart naar een mobiel abonnement (in Flex), kreeg ik melding om mijn resterende tegoed van Play&Gold punten te besteden of ik zou deze kwijt zijn. Ik koos voor 2 keer een Proximus TV-filmcode, en kreeg ook 2 mails met deze codes.

Echter bij het ingeven van deze codes op de tv (blauwe knop, gratis film, 9-cijferige code), krijg ik bij beide codes telkens een error “Er heeft zich een technisch probleem voorgedaan. Probeer later opnieuw.”

Maar dit komt voor bij beide codes, en het is al vele pogingen later. Kan dit op een andere manier opgelost worden? 

Dag Martin en Antonella,

Het is ondertussen gelukt!

Ik had inderdaad al heropgestart, maar geen resultaat. Gisteren kreeg ik nog steeds de melding van technische storing, maar vandaag is het wel gelukt!

Dit topic mag gesloten worden, bedankt!

 


@Evy_01 Fijn om te horen dat alles in orde voor u is gekomen.Groetjes,Joel


heropstarten/resetten decoder helpt dit ook niet?


@Evy_01  Ik ga navraag doen bij de bevoegde dienst. Zodra ik antwoord heb, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella


Reageer