Vraag

error 40

  • 27 October 2019
  • 10 reacties
  • 1202 Bekeken

Reeds van vorige dinsdag error 40. Alles geprobeerd, half uur aan de telefoon. Medewerker zou nieuwe bestellen die donderdag geleverd ging worden. Vrijdag nog steeds niets. Zou uiteindelijk toch niet besteld zijn hoorde ik vrijdag van een andere medewerker. Dus nog wat dagen zonder tv. Hoop dat maandag of dinsdag er een nieuwe geleverd wordt. Ik betaal voor tv en kan niet kijken!


10 reacties

Ter info: maandag komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om dit verder uit te zoeken.

Ondertussen kun je u eventueel een beetje uit de nood helpen door tv te kijken laptop of pc via proximuspickx  op latop/pc  kun je surfen naar  http://proximuspickx.be 

je kunt natuurlijk ook tv kijken via smartphone of tablet via de proximuspickx app 

Moest je in het bezit zijn van een chromecast HDMI dongle op je TV dan zou je kunnen casten via proximuspickx op je TV, enfin ik geef je in afwachting van ontvangst van je decoder deze tips maar mee.

zie ook op proximus site:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/tv-op-uw-gsm-of-computer/van-start-met-de-tv-op-gsm-of-computer/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_play_fct/particulieren/support/televisie/tv-op-uw-gsm-of-computer/tv-op-gsm-of-computer-gebruiken/hoe-live-tv-kijken-met-de-pickx-app-of-website.html

NB: als je op één van deze pagina’s staat komt er na een tijd de mogelijkheid om met iemand van proximus te chatten indien je dit wenst. (proximus chat rechtsonder in beeld)

 

Dank voor je reply … ik kocht gisteren idd een chromecast… zonder tv geen leuk weekend

hopelijk kunnen ze het morgen vlug in orde brengen, desalniettemin toch een fijne zondag verder….  

Reputatie 7
Badge +3

@chantalmoerenhout 

namens proximus onze oprechte verontschuldigingen, er is inderdaad geen open order terug te vinden ivm de omruiling van een decoder.

Ik zal voor jou het nodige doen.

Ik kan een nieuwe decoder morgen laten leveren via bpost of je kan hem vanaf morgen afhalen in een postpunt.

Wat verkies je?

 

Geert

Beste Geert, ik begrijp het niet goed. Om 12u kreeg ik een sms dat mijn decoder kon opgehaald worden wat ik zo net ook deed. Is er een compensatie voor de week zonder tv? Grz

Reputatie 7
Badge +3

Beste Geert, ik begrijp het niet goed. Om 12u kreeg ik een sms dat mijn decoder kon opgehaald worden wat ik zo net ook deed. Is er een compensatie voor de week zonder tv? Grz


Fijn om te horen dat je je nieuwe decoder alsnog heb kunnen afhalen.

Een tegemoetkoming kan aangevraagd worden via onze commerciële dienst, ik zal hier een ticket voor opmaken.

Je mag via deze link een contactnummer doorsturen.

 

Geert

Nog even dit … na talloze telefoontjes en twee uur er mee bezig krijg ik te horen ah maar u bent fiber klant dus je geeft telkens een verkeerd nummer in … echt sorry, frustraties alom hier! Onbekwame mensen aan de telefoon of, slecht geinfo

Reputatie 6
Badge +2

Ik ben al heel lang klant van de RTT, Belgacom en dan van Proximus. En ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit van fiber klanten heb gehoord. Wel lees ik hier en daar toevallig dat fiber wordt aangelegd. Nu blijkt er voor fiber klanten een speciaal nummer te zijn : 0800 33007

Of ik nu fiber klant ben of niet weet ik niet, het interesseert me eigenlijk ook niet echt, het moet gewoon werken. En als ik al eens een probleem tegen kom bel ik niet meer naar die helpdesk omdat ik het antwoord van buiten ken ; modem herstarten of resetten, decoder herstarten, …..

Ter info: Als er geen glasvezel bij je binnen gebracht werd ben je geen fiberklant 

hier kun je dit controleren of je in aanmerking komt

>

https://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber_checktool/particulieren/producten/r-orphans/fiber-tot-in-je-woning/komt-fiber-naar-je-toe.html

Reputatie 6
Badge +2

OK, ik ben het dus niet, jammer genoeg zegt Proximus. Ze kunnen mijn woning nog niet aansluiten op glasvezel. Het is wel de eerste keer dat ik lees dat scarlet een filiaal is van Proximus, dat was vroeger zo een beetje een grijze zone. 

Reageer