Beantwoord

Entertainment totaal nl

  • 8 January 2018
  • 6 reacties
  • 292 Bekeken

Heb entertainment pack nl geactiveerd in my proximus dit was geen probleem maar nu krijg ik dit maar op 1 tv terwijl ik 2 tv’s heb . Is dit normaal ?
Want ik had dit graag op beide tv’s gehad! Hoe kan ik dit oplossen???
icon

Beste antwoord door ThomasP 8 January 2018, 11:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heel blij dit te horen! Fijne dag nog! Groeten, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +6
Super om te horen! Ik heb dan ook meteen je feedback bezorgd aan Danny van de instructievideo! 😉
Ok super bedankt werkt zoals het hoort heb wel reset moeten doen zoals in het filmpje zeer goed uitgelegd is.
Dit is pas service.!!!
Reputatie 7
Badge +6
Laat maar iets weten! 😉
Ok ik fa dit straks als ik thuis ben uitproberen !
Bedankt voor de snelle reactie
Reputatie 7
Badge +6
Hey, dit is niet normaal.
Kan je nog eens nakijken? Kijk ook na of de kanalen niet op een andere nummer staan. Soms kan dit voorvallen wanneer je meer dan 1 decoder thuis hebt staan.
Nog enkele tips:
  • Voer een herstart uit van de desbetreffende decoder dmv de stroomschakelaar achteraan.
  • Als de herstart nog steeds niets heeft opgeleverd. Voer een herstel naar fabrieksinstellingen uit van de decoder. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina.

Reageer