Beantwoord

Entertainment totaal nl

  • 8 januari 2018
  • 6 reacties
  • 288 Bekeken

Heb entertainment pack nl geactiveerd in my proximus dit was geen probleem maar nu krijg ik dit maar op 1 tv terwijl ik 2 tv’s heb . Is dit normaal ?
Want ik had dit graag op beide tv’s gehad! Hoe kan ik dit oplossen???
icon

Beste antwoord door ThomasP 8 januari 2018, 11:02

Hey, dit is niet normaal.
Kan je nog eens nakijken? Kijk ook na of de kanalen niet op een andere nummer staan. Soms kan dit voorvallen wanneer je meer dan 1 decoder thuis hebt staan.
Nog enkele tips:
  • Voer een herstart uit van de desbetreffende decoder dmv de stroomschakelaar achteraan.
  • Als de herstart nog steeds niets heeft opgeleverd. Voer een herstel naar fabrieksinstellingen uit van de decoder. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey, dit is niet normaal.
Kan je nog eens nakijken? Kijk ook na of de kanalen niet op een andere nummer staan. Soms kan dit voorvallen wanneer je meer dan 1 decoder thuis hebt staan.
Nog enkele tips:
  • Voer een herstart uit van de desbetreffende decoder dmv de stroomschakelaar achteraan.
  • Als de herstart nog steeds niets heeft opgeleverd. Voer een herstel naar fabrieksinstellingen uit van de decoder. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina.
Ok ik fa dit straks als ik thuis ben uitproberen !
Bedankt voor de snelle reactie
Reputatie 7
Badge +6
Laat maar iets weten! 😉
Ok super bedankt werkt zoals het hoort heb wel reset moeten doen zoals in het filmpje zeer goed uitgelegd is.
Dit is pas service.!!!
Reputatie 7
Badge +6
Super om te horen! Ik heb dan ook meteen je feedback bezorgd aan Danny van de instructievideo! 😉
Reputatie 7
Badge +4
Heel blij dit te horen! Fijne dag nog! Groeten, Charlotte.

Reageer