Einde in zicht?


Een dikke maand geleden meer en meer problemen beginnen krijgen, storingen op tv en verbindingsproblemen met het internet. Alles herstart, geen oplossing. Joepie, weer zo lang in de wacht staan. Al een geluk dat de klantendienst gratis bereikbaar is via de telefoon! Telefonisch een afspraak gemaakt met een technieker. Deze ging langskomen tussen 16u en 20u maar is hier niet geweest. We kregen later wel een brief dat de technieker hier geweest is om 6u57. Niet volgens afspraak dus. Opnieuw gebeld naar de KD, een nieuwe afspraak gemaakt. Tweede keer kwam de technieker wel, deze zei dat er iets was met de decoder maar hij kon deze niet uitwisselen. Hij zei ook dat er buiten op straat ook een probleem was welke hij niet kon oplossen. De technieker zei dat ze me de dag erna gingen contacteren om een nieuwe afspraak te maken. We hebben echter geen telefoon gehad. We hebben dan zélf maar teruggebeld en een nieuwe afspraak gemaakt. Ze hadden aan de telefoon gezegd dat de technische ploeg op 1 mei ging langskomen. Aangezien dit een feestdag is hadden we meermaals bevestiging gevraagd. Ze bevestigden dat de techniekers op deze feestdag werkten. We kregen echter via mail de bevestiging dat de technieker 8 mei kwam. Niet zoals wat ze aan de telefoon zeiden dus... De techniekers zijn hier toegekomen om 9u en zijn om 14u30 terug vertrokken. Ondertussen hadden ze het trottoir opengelegd. Toen ze vertrokken zeiden ze dat ze de dag erna terugkwamen en me opnieuw gingen contacteren. Ik heb echter niemand meer gehoord of gezien. Het trottoir ligt nog steeds open. Wanneer ik dan opnieuw naar de KD bel om te melden dat het verkeersbord verdwenen (gestolen?) is. Moet ik opnieuw naar een ander nummer bellen. Ik vraag meteen om de decoders te wisselen omdat de eerste technieker dit niet heeft gedaan. We beschikken over twee decoders welke volgens de KD niet samen vervangen konden worden. Ik had ook maar een beperkte keuze in afhaalpunten. Ik ben benieuwd hoelang deze soap nog gaat duren. Hopelijk is het einde in zicht...

Klantnummer: 6*********

11 reacties

Hallo Dizie_
Eerst en vooral, ik heb je klantennummer toegevoegd aan je profiel en het weggehaald uit je bericht.
Je klantengegevens geef je best niet openbaar mee, want iedereen kan deze gegevens zien.

Jouw dossier... Ik zie dat er een V6 decoder zal worden opgestuurd.
kan je doorgeven welke van de decoders dat jij hebt defect is?
Ik zie 2 decoders in jouw klantengegevens, een V5 en een V4.

Wat betreft de afspraken van de techniekers, ik laat dit nakijken en ik kom hiervoor asap bij jou terug.

groetjes Samantha
Hey Samantha, ik heb gisteren welgeteld 25 minuten en 21 seconden aan de lijn gehangen met je collega. Ik was al blij dat ik geen uur in heb moeten wachten om iemand te spreken. De kwaliteit van het gesprek liet echter te wensen over. De man die me te woord stond zat er precies tegen zijn zin. Hij zou de wissel van de decoders in orde brengen maar dit bleek hij niet gedaan te hebben nadat ik vanmorgen met je collega in de chat heb gesproken. De man aan de telefoon zei me gisteren ook dat hij de twee decoders niet tesamen kon omruilen en ik kon de decoder volgens hem niet thuis of in een kantoor van Bpost laten leveren.

Uit het gesprek met je collega vanmorgen blijkt dit wel allemaal mogelijk te zijn.

Volgens de technieker moesten beide decoders omgewisseld worden, zouden dus beiden niet goed werken.

Ik heb vanmorgen de V4 laten schrappen. De V5 zal worden omgewisseld naar een nieuw model. Ik hoop dat hiermee het probleem opgelost geraakt. Hoewel de put in het trottoir nog steeds openligt en ik geen verandering van de situatie heb opgemerkt...

Eens alle problemen achter de rug zijn zal ik zeker een compensatie aanvragen. Want €59,10 betalen voor tv+internet die je niet kan gebruiken zoals het hoort, vind ik niet ok. Dan nog maar te zwijgen over het niet (volgens afspraak) komen opdagen van de techniekers en foutieve informatie van de klantendienst...
Dat begrijp ik. En we zullen zeker kijken wat we kunnen doen.

Dus je hebt effectief 1 decoder volledig opgezegd?
Deze moet niet vervangen worden?
De V5 wordt vervangen door de V6.
De V4 heb ik volledig laten schrappen en moet dus niet vervangen worden.

Blijkbaar is de put in het trottoir vandaag gedicht.
ok. 🙂
Dat komt overeen met wat ik kan zien in ons systeem.
De collega heeft het correct ingegeven.
ik bekijk nog wat we kunnen doen aan de factuur en ik houd je op de hoogte.

En alles in orde op het trottoir?
Op het trottoir is alles in orde. Het verloren verkeersbord was ondertussen ook al teruggebracht door de politie. (:
Super!
Rest alleen nog de oude decoders terug te sturen.
Heb je de bonnen gekregen om deze op te sturen?

En ik kan je ook laten weten dat ik een tussenkomst heb opgemaakt van 2 keer jouw abonnements geld.
Deze tussenkomst zal in de loop van deze week naar jouw toegestuurd worden en verrekend worden met de volgende factuur.

groetjes
Samantha
De bonnen heb ik via mail gekregen. Heb wel opgemerkt dat beide decoders op de bon staan. Wil dat dan zeggen dat ik ook de V4 moet terugzenden?

Hopelijk zijn de problemen opgelost eens de nieuwe decoders zijn geïnstalleerd. Ik hou je allesinds op de hoogte!
ja, deze mag ook teruggestuurd worden. :)

En je mag mij zeker op de hoogte houden.
Dus toch... Je collega van de chat had het toch fout. Je andere collega met wie ik 25 minuten aan de lijn heb gehangen heeft wél een nieuwe V5 decorder opgestuurd. Deze kon ik oppikken in een afhaalpunt nadat ik m'n oude V4 decoder had afgegeven.

Ik heb ondertussen via bpost ook mijn nieuwe V6 decoder ontvangen.

Wil dus zeggen dat ik nu thuis een nieuwe V6 decoder heb om te installeren. Een oude decoder die ik moet opsturen. En een gloednieuwe V5 decoder. Wat moet ik hier mee doen? Ik vermoed terugzenden, maar met welke papieren?

Het is hier nog niet ten einde precies...
Dizie
Je kreeg toch een nieuwe V5 toen je de V4 binnenbracht?
Ik zag alleen een opzegging van de V4 en V5 en dan de inleiding van een V6.
De aanpassingen van de collega aan telefoon zullen de oorspronkelijke swap van de V4, veranderd hebben waardoor ik dit niet meer zichtbaar is.

Je hebt een V6 dat in ons systeem staat, dus deze mag je effectief installeren.
De nieuwe V5, aan jouw de keuze.
Als je nog een 2de decoder wilt, dan kunnen we deze toevoegen in jouw pack.
En dan stuur je de oude V5 terug met de documenten dat je ontving.

Als je maar 1 decoder wilt, dan zal je de nieuwe V5 moeten terugbrengen naar de winkel.
Wat je dan eventueel kan doen, is de oude V5 ook meenemen, dan hoef je niet naar b-post te gaan.
Het verkooppunt kan beide toestellen als ingeleverd noteren.

Reageer