Eind deze week lanceert Proximus de nieuwe zender Pickx+


Reputatie 7
Badge +1

De eerste blikvangers van Pickx+, dat wordt opgenomen in het All Sports-pack, het All Stars-pack en de M&S-pas van Proximus, zijn internationale sterren. Met Amerikaanse talkshows als TheLate Late Show van James Corden en The Drew Barrymore Showwil Proximus de zender vanaf 29 april lanceren. Op Pickx+ moeten echter ook lokale tv-programma’s te zien zijn.

En alweer niet voor het basispakket. Al een hele hoop zenders, BBC etc, worden niet omgezet van SD naar HD. Basispakket lijkt wel afgeschreven. Wordt niet meer geüpgraded. Heel heel jammer 😷😥😪


60 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Benfica - FC Barcelona, morgen 29/09 op Pickx+

Dacht dat op de Champignons League avond er altijd een wedstrijd uitgezonden zou worden. Helaas vanavond niet. Dikke tegenvaller ook al zend VTM2 Club Brugge uit. Ze hadden om 19.00 uur Ajax kunnen uitzenden. Nog niet echt mijn zender te weinig sport 😷🤔😥

 

Klopt maar VTM2 heeft morgen ook alweer een Champignons League avond. 

Reputatie 5
Badge +2

VTM mag ook meerdere wedstrijden op dinsdag (overgenomen van Play4) en woensdag uitzenden.

Eén wedstrijd per speeldag in de groepsfase zal te zien zijn op Pickx+, de nieuwe exclusieve zender van Proximus met een brede waaier aan inhoud voor alle leden van het gezin. De zender is beschikbaar voor klanten van Family (vanaf 15/09), All Stars, All Sports of All Stars & Sports. Pickx+ werd zopas gelanceerd als een aparte tv-optie voor 4,99 EUR per maand (na een gratis proefperiode van 3 maanden) 

 

https://www.proximus.com/nl/news/2021/20210910-proximus-all-set-for-the-kick-off-of-the-new-uefa-champions-league-season.html

Die wedstijd is dus morgen te volgen ;-)

Reputatie 7
Badge +1

VTM mag ook meerdere wedstrijden op dinsdag (overgenomen van Play4) en woensdag uitzenden.

Eén wedstrijd per speeldag in de groepsfase zal te zien zijn op Pickx+, de nieuwe exclusieve zender van Proximus met een brede waaier aan inhoud voor alle leden van het gezin. De zender is beschikbaar voor klanten van Family (vanaf 15/09), All Stars, All Sports of All Stars & Sports. Pickx+ werd zopas gelanceerd als een aparte tv-optie voor 4,99 EUR per maand (na een gratis proefperiode van 3 maanden) 

 

https://www.proximus.com/nl/news/2021/20210910-proximus-all-set-for-the-kick-off-of-the-new-uefa-champions-league-season.html

Die wedstijd is dus morgen te volgen ;-)

Klopt. Één wedstrijd per speeldag in de groepsfase te zien op Pickx+. Waar was de wedstrijd van gisteren 😷🤔😉😥

Reputatie 7
Badge +1

Jammer dat er vanavond weer geen wedstrijd wordt uitgezonden van de Champignons Leaque op Pick+. Nu VTM2 morgen uitzendt was dit toch een mooie gelegenheid om dan op dinsdag de wedstrijd uit te zenden. Nu wordt gelijktijdig met VTM2 één wedstrijd uitgezonden. Vind dat er weinig sport zit op deze zender. Dan is 4,99 euro veel betaald. Zal geen verlenging worden na 3 maanden 😷😥

Reputatie 5
Badge +2

@Antoon1  Woensdag 3/11 op Pickx+: 

Het is één wedstrijd per speeldag op Pickx+. Een CL-speeldag is verspreid over twee (echte) dagen. Momenteel is dat voor speeldag 4: 2 en 3 november  https://www.voetbalkrant.com/europa/champions-league/kalender . 
Pickx+ zendt een wedstrijd uit die wordt gespeeld op 3 november (speeldag 4).

:wink:

Verder heb je wel heel wat samenvattingen van veldrijden, U21, hockey, basketbal en CL-voetbalmagazine op Pickx+, ook via TV Replay en op aanvraag. Het is natuurlijk ook geen volwaardige sportzender dan neem je beter Pickx Sports of kijk je naar de zenders in het basisaanbod.
Het veldrijden (en af en toe nog een andere sport) is trouwens helemaal gratis te bekijken voor iedereen op Pickx Live. Er mag gerust meer aandacht zijn hiervoor.

 

Hallo allemaal,

Ik zag afgelopen weekend op mijn facebook een bericht om 1 maand te kunnen genieten van alle kanalen van het pakket “Proximus Pickx Mix”, dit zal waarschijnlijk weer net zijn zoals ze doen met Pickx+ voor 3 maanden, daarna €10,99 per maand, dat doet mij denken aan toen er nog een movies en serieskanaal was voor dezelfde prijs dat Pickx Mix nu kost per maand, dat zal zoals dan ook weer persoonlijk moeten aangevraagd worden aan Proximus, eigenlijk minder werk dan voor Proximus dan ineens alle kanalen vrijgeven voor iedereen, ik wou het jullie maar eens laten weten, maar hier doe ik helaas niet aan mee, te weinig tijd om tv te kijken.

Timm1983

Reputatie 7
Badge +1

Had een proef voor 3 maanden op Pickx+. Heb deze zender al afgezegd. Voldoet te weinig aan mijn behoefte. Hoop dat PX zoals telenet een gratis sportkanaal geven voor de basis kijker. Regelmatig veldrijden, Engels, Nederlands voetbal etc. Op dat kanaal 😷🤔😉

Persoonlijk vond ik destijds toch de zender movies en series veel beter. Gewoon series en films en niets meer. Niet dat ik daar ooit een abonnement op had ik spreek van de periodes dat niet-abonnees even konden meegenieten van dit kanaal, door corona of doordat destijds 13th Street en Syfy gestopt waren met uitzenden. Maar Pickx+ is nu een mix van alles, een serie, zelfs mooi en meedogenloos wordt uitgezonden, alhoewel dit al op eclips tv te zien is. enkele films, een talkshow zelfs en wat sport. 

Misschien in de toekomst 2 aparte kanalen Pickx+ film en Pickx+ series?

Timm1983

Reputatie 7
Badge +1

Persoonlijk vond ik destijds toch de zender movies en series veel beter. Gewoon series en films en niets meer. Niet dat ik daar ooit een abonnement op had ik spreek van de periodes dat niet-abonnees even konden meegenieten van dit kanaal, door corona of doordat destijds 13th Street en Syfy gestopt waren met uitzenden. Maar Pickx+ is nu een mix van alles, een serie, zelfs mooi en meedogenloos wordt uitgezonden, alhoewel dit al op eclips tv te zien is. enkele films, een talkshow zelfs en wat sport. 

Misschien in de toekomst 2 aparte kanalen Pickx+ film en Pickx+ series?

Timm1983

Maak er 3 aparte kanalen van Pickx+ sport 🤔

Reputatie 7
Badge +1

Leuke verrassing op Pickx Live vanavond. Live Champignons league voetbal Liverpool - Inter Milaan 😉👍👏 Hoop dat dit meer gaat gebeuren.

Reageer