Eind deze week lanceert Proximus de nieuwe zender Pickx+


Reputatie 7
Badge +1

De eerste blikvangers van Pickx+, dat wordt opgenomen in het All Sports-pack, het All Stars-pack en de M&S-pas van Proximus, zijn internationale sterren. Met Amerikaanse talkshows als TheLate Late Show van James Corden en The Drew Barrymore Showwil Proximus de zender vanaf 29 april lanceren. Op Pickx+ moeten echter ook lokale tv-programma’s te zien zijn.

En alweer niet voor het basispakket. Al een hele hoop zenders, BBC etc, worden niet omgezet van SD naar HD. Basispakket lijkt wel afgeschreven. Wordt niet meer geüpgraded. Heel heel jammer 😷😥😪


60 reacties

Reputatie 3
Badge

Commercieel een totaal verkeerde zet. Wie zit er nu  op de zoveelste nichezender te wachten waarvoor ook nog eens bijkomend betaald hoort te worden ? Ik ga er alvast niet extra voor betalen en hoop dat de anderen dat ook niet zullen doen.

Waar blijft de opwaardering van het basispakket, dat trouwens ook al meer dan genoeg en zelfs te veel kost ?

Zoals ik dus reeds in andere rubrieken aanhaalde : de Duitse zenders en de BBC-zenders zonder enige uitzondering in hd en in het basispakket, met eventueel ook nog WDR en één van de Duitse nieuwszenders erbij, die momenteel totaal ontbreken terwijl die er in andere talen wel zijn, en nog één Franstalige zender, TV5 Europe, erbij ?

Reputatie 1
Badge

Ik zie nergens geen Pickx+ in mijn Family pack. Waarschijnlijk omdat ik geen V7  rommel heb.

Dus zijn wij,  klantendie geen V7 hebben, benadeeld. Waar  blijft  dan een tegemoetkoming van Proximus??????? 

Dat vind ik juist zever bij Proximus dat ze met zoveel verschillende boxen werken. Bij Telenet word dit beter op gevold vind ik.

Reputatie 7
Badge +1

Beste PX medewerkers. Hoe zit het nu eigenlijk met de Zender Pickx+ voor de klanten die alleen maar een basispakket hebben. Heb nog steeds niets van PX gekregen om de proefperiode van 3 maanden te activeren om te zien of de zender bevalt. Zag ook al dat PX voor 3 jaar de uitzendrechten van de UEFA Champignons League heeft gekregen en dat op Pickx+ ook wedstrijden te zien zullenzijn. Alvast bedankt voor het antwoord 😷😉🤗

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 Pickx+ test 3 maanden gratis: Pickx+ | Proximus. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Pickx+ succesvol kunnen activeren. Werkt op de decoder en in de Pickx app zonder probleem.

Doch niet beschikbaar op Pickx.be . Pickx+ staat in de zendergids , doch na inloggen staat Pickx+ er niet meer tussen. Heb verscheidene browsers geprobeerd ( cookies gewist enz..).

Nu blijkt dat Pickx+ nog niet actief zou staan op Pickx.be  , ik krijg nu steeds deze melding “content binnenkort beschikbaar ” . Heeft Proximus hier iets vergeten te activeren?

Conclusie momenteel niet mogelijk om Pickx+ via de website Pickx.be te bekijken.

Graag nazicht @AntonellaD @HadewychT Bedankt.

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Pickx+ test 3 maanden gratis: Pickx+ | Proximus. Groetjes, Antonella

@AntonellaD . Bedankt 😷🤗👍

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Heb het net getest en bij mij werkt het wel gewoon. Zijn er nog die hier problemen mee ondervinden? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Heb het net getest en bij mij werkt het wel gewoon. Zijn er nog die hier problemen mee ondervinden? Groetjes, Antonella

@AntonellaD Bedankt om het te testen :relaxed: .  Hier nog steeds hetzelfde eens ingelogd zie ik geen Pickx+ meer in de zenderlijst. Ik krijg nu steeds een pop-up melding van Proximus dat er een onderhoud bezig is. Blijkbaar is er toch ergens een probleem geweest bij de activatie van Pickx+ hier bij mij. zie screenshot. :thinking: Groetjes, Patrick

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Er zijn momenteel problemen met onze interne systemen en ook een onderhoud aan MyProximus is lopende. Straks even opnieuw proberen. Groetjes, Antonella

Hallo allemaal, hallo Proximus

Ik heb helaas nog geen ontvangst van Pickx+ op kanaal 13. Ik kijk via het gewone basispakket.

Wordt Pickx+ gelijdelijkaan vrijgeschakeld voor iedereen voor 3 maanden of dient men eerst een abonnement aan te vragen om 3 maanden gratis te kijken?

Timm1983

Reputatie 7
Badge +3

@Timm1983  Je moet het zelf aanvragen via de MyProximus app of online: Pickx+ test 3 maanden gratis: Pickx+ | Proximus. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Welk verschil is er tussen Family en Entertainment channels? Volgens mij zijn het dezelfde zenders die erin zitten. Maar ik zou wel moeten betalen voor Pickx+. Leg me dat eens uit.

En ik heb ook geen mail of iets dergelijks hierover gekregen.

Reputatie 1
Badge

In de krant vandaag stond een artikel hierover.

De  chanel manager zei: we willen geen nichezender worden maar een kleine “grote zender”

We willen niet onderdoen voor één of vtm, vandaar ook de keuze van onze schermgezichten.

 

Tegen één zullen ze nooit op kunnen, mss door ook de politiek in te schakelen zoals de commerciële zenders.

Dat Px maar eerst eens zorgt voor een goede dienstverlening en alles goedkoper maakt ipv dit.

En dan moet  je er ook nog voor betalen? Zal ik nooit doen.

Is het mss ook daarom dat de programmatie van oa  BBC first soms niet klopt? Zo hopen ze mss dat de mensen het moe worden om erop af te stemmen en naar hun “nichezender” gaan.

Ik vind als je hier niet tevreden bent van de dienstverlening beter kan overstappen naar Telenet waar je nog meer voor je abonnement betaald. Daar is die zenderbalk in orde, of je kan ook naar  Orange gaan, waar die gids van beneden naar boven loopt.

Reputatie 7
Badge +1

Hoe lang duurt het voor de zender op de decoder staat. In de pickx app op mijn IPad staat de zender al. Op mijn zenders decoder nog niet of mis ik iets 😷🤔

mss moet je die eens herstarten

Reputatie 7
Badge +1

Heb deze al uit en aan gezet en zie nog niets. Waar staat deze zender eigenlijk. Op kanaal 13 staat bij mij NPO 1 😷🤗

als je zelf de zenders gerangschikt hebt kunnen die kanalen natuurlijk veranderen/opschuiven tov de officiele zenderlijst → PXM-Update channel list A4 WEB NTE VLAANDEREN-FLANDRE.indd (proximus.be)

Als je door de zenderlijst scrolt of scrolt via de lijst (van het menu om zenders te rangschikken) kom je dan niks tegen.

Reputatie 7
Badge +1

Op dit moment niet. Op de app staat deze tussen Pickx Life en Ment tv. Op mijn TV staat daar het Pickx info kanaal. Zal morgen zien kan 24 uur duren 😷🤔

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 Het order is alvast doorgestroomd en de zender staat actief. Laat je weten als het vandaag wel werkt? Eventueel de decoder eerst even resetten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Heb het net getest en bij mij werkt het wel gewoon. Zijn er nog die hier problemen mee ondervinden? Groetjes, Antonella

@AntonellaD  Het is in orde , sinds deze ochtend kan ik Pickx+ nu ook bekijken via https://www.proximus.be/pickx/nl  .

TBI:
Voorwaarden van de promotie: 
Tv-optie Pickx+ - gratis gedurende 3 testmaanden: persoonlijk aanbod geldig van 15/09/2021 tot 30/06/2022. 1 enkele keer voor elke residentiële tv-abonnee die intekent op Pickx+. Na de 3 maanden gratis wordt de optie betalend en verlengd voor onbepaalde duur. Je kunt de optie op ieder moment kosteloos opzeggen. Niet cumuleerbaar met andere acties of promoties. Proximus houdt zich het recht voor de actie te verlengen of vroeger stop te zetten.

Algemene voorwaarden:
Het Pickx+ aanbod is een extra tv-optie voorbehouden voor klanten van het TV-basisaanbod. Tv-aanbod is beschikbaar in een Pack met een vaste lijn vanaf € 43,99/maand.

Pickx+ | Proximus

Fictie, sport, passie: altijd je sterkste emoties op Pickx+ (proximus.be)

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Het order is alvast doorgestroomd en de zender staat actief. Laat je weten als het vandaag wel werkt? Eventueel de decoder eerst even resetten. Groetjes, Antonella

@AntonellaD. Sorry voor de late reactie. Maar alles is nu in orde. Nog hartelijk bedankt 😷🤗👍😉

Reputatie 7
Badge +1

Dacht dat op de Champignons League avond er altijd een wedstrijd uitgezonden zou worden. Helaas vanavond niet. Dikke tegenvaller ook al zend VTM2 Club Brugge uit. Ze hadden om 19.00 uur Ajax kunnen uitzenden. Nog niet echt mijn zender te weinig sport 😷🤔😥

Reputatie 5
Badge +2
Benfica - FC Barcelona, morgen 29/09 op Pickx+

Dacht dat op de Champignons League avond er altijd een wedstrijd uitgezonden zou worden. Helaas vanavond niet. Dikke tegenvaller ook al zend VTM2 Club Brugge uit. Ze hadden om 19.00 uur Ajax kunnen uitzenden. Nog niet echt mijn zender te weinig sport 😷🤔😥

 

Reageer