Vraag

Eigen zender Pickx +

  • 9 June 2021
  • 9 reacties
  • 269 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik kijk wel eens naar de zender Pickx+ van Proximus (heb ik ter beschikking via een all sports-abonnement). Kan het zijn dat er vanaf 13 juni nog geen informatie over de programma’s beschikbaar is?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Alain_0196 Ik ga dit doorgeven aan de desbetreffende diensten zodat ze dit eens kunnen bekijken.

Reputatie 7
Badge +5

@Timm1983 Ik heb de vraag gesteld ivm de adult content. Zodra ik meer weet kom ik hier op terug.

Hallo allemaal,
Klopt het dat wat nu Pickx+ is vroeger M&S was (Movies & Series)?
Hier zie je wat Pickx+ uitzendt https://www.proximus.be/pickx/nl/televisie/tv-gids en dan naar rechts klikken tot je bij kanaal 13 bent, Pickx+.
Wat mij opvalt is dat er héél veel minder filmaanbod is dan toen het nog M&S was en ook the bold & the beautiful is op Pickx+ te zien nu? Dit wordt toch ook uitgezonden op Eclips TV?
Worden er dan geen adultmovies meer getoont dinsdagnacht en de vrijdagnacht op het nieuwe Pickx+? Als ik de programmatie bekijk via de site van Proximus worden er geen meer uitgezonden is dit iets nieuws, of werd dit afgeschaft na de komst van Pickx+? Weten de abonnees van Pickx+ misschien iets meer? Want ik dacht een leuke nacht te beleven, maar het zal noppes zijn volgens de tv gids van Pickx+ in vergelijking met vroeger M&S.
Timm1983

Hallo allemaal,

Ik heb eens op internet de tv gids van Proximus doorzocht van de zender Pickx+ tot 2 weken vooruit ik zie nergens na middernacht een 16+ film geprogrammeerd.

Wanneer is het de eerstvolgende? We zijn ondertussen toch al 2 weken verder en heb nog niets gevonden tot en met woensdag 7/7, of betreft het een gewone serie voor 16+, toch niet “For Life” of “All the sins”? In plaats van gewoon een film voor 16+?

Op die manier vind ik naast het feit dat Movies en Series verandert is in Pickx+ ook de programmatie gedaald, meer series nu in plaats van films en zelfs the bold and the beautiful die ook Eclips tv te zien is. Hopelijk beter in september of na de zomer dan.

Timm1983

Reputatie 7
Badge +5

@Timm1983 Ik heb die vraag gesteld aan onze content owners en zodra ik antwoord heb kom ik weer op terug.

Reputatie 7
Badge +5

@Timm1983 Ik kom terug op jouw vraag ivm Pickx+. Er worden nog erotische films uitgezonden enkel is de frequentie gewijzigd. Vroeger waren dit er 2 per week nu is het nog 1x om de 2 weken.

Wat ook misschien belangrijk is is dat het geen 18+ content meer is maar 16+ content. Dat wilt zeggen dat het enkel nog erotische films zullen zijn en geen “adult” films meer.

@DaisyS 

Bedankt voor uw antwoord, spijtig dat dit nu zo uitgedund is.
Wanneer zou de eerstvolgende uitzending dan zijn voor 16+, is dat op de nacht van dinsdag op woensdag of de nacht van vrijdag op zaterdag? Na alle komende en voorbije dagen te raadplegen in de tv gids van Pickx+ niets gevonden van 16+ films.

Want ik vind via de site van Proximus in de tv gids van Pickx+ niets terug van 16+ films, of is deze voorzien voor de nacht van vrijdag 1/7 op zaterdag 2/7?
Het verminderd eigenlijk nog in plaats van dat het aanbod eens uitgebreid wordt, hopelijk wordt dit in de toekomst eens gedaan, misschien met een tweede Pickx+ kanaal, ofwel Pickx+ films en Pickx+ series apart.

Timm1983

Reputatie 5
Badge +2

Ik snap niet waarom die Pickx+ ook niet in Family kan zitten. Die zender moet toch mensen aanzetten om naar de VOD-catalogus te gaan of extra opties te bestellen?

@ Tien

Ik zou je echt willen laten weten dat het nu beter is geen moeite te doen om een abonnement te nemen op die Pickx+, er zijn nu tegenwoordig meer series/talkshows, persconferenties van voetbal te zien, zelfs the bold & the beautiful is te zien op Pickx+, alhoewel dat ook uitgezonden wordt op Eclips tv, straks tonen ze ook nog meer van de serie, de dingen des levens, dan films, toen Pickx+ nog Movies&Series was, ook zijn er op dinsdag- en vrijdagnacht geen liefdesfilms meer te zien, zo zie je maar, Proximus wil vernieuwen maar altijd in het negatieve ten nadele van abonnee’s. Proximus, het wordt toch eens tijd voor Proximus Pickx +2, is het niet? Met meer films en terug liefdesfilms dinsdag- en vrijdagnacht? Waarom werden de liefdesfilms op dinsdag- en vrijdagnacht ineens afgeschaft en vervangen door Engelse series?
Deze mooie verandering houdt nu toekomstige abonnees waaronder ik tegen, gelukkig dat ik eerst eens gekeken had naar de programmatie van Pickx+, deze lijkt nergens meer op, doe er eens iets aan Proximus! Desnoods 1 kanaal Pickx+ Series en Pickx+ films, want zoals het nu is lijkt het nergens op eerlijk gezegd. Waar is Proximus nu mee bezig, vernieuwingen, die nergens op lijken, had het dan maar gewoon bij Movies&Series gebleven? Nu zien we met moeite 5 of 6 films per dag en voor de rest series en talkshows.
Timm1983

Reageer