Beantwoord

Efficiënt werken? Als trouwe Proximusklant laten ze jou in de kou staan!

  • 5 January 2018
  • 8 reacties
  • 258 Bekeken

Omschakelen naar een ander pack is blijkbaar een proces van weken... ons verhaal begint op 19/12 met een bezoek aan de Proximus winkel waar we een aansluiting willen vragen voor een 2 de tv en wijziging van ons huidig pack. Ze kunnen ons niet helpen en we moeten bellen naar de klantendienst. 20/12 bellen we naar de klantendienst, na 26’ eindelijk hulp. Ze kunnen me niet helpen zonder klantnummer en willen dit niet opzoeken via ons gsm of naam of adres. Na wat zoekverkeer heb ik klantnr bij de hand en dus bel ik terug... deze keer kreeg ik iemand aan de lijn na meer dan een half uur wachten. Ik stel mijn vraag wat ik juist nodig heb om een 2de tv te installeren. Ja dat is wel een vraag voor de technische dienst hoor! Dus doorverbinden... dan krijg ik iemand aan de lijn die vraagt aan mij wat ik nodig heb... ik dacht dat de techn dienst me zou zeggen welke toestellen ik nodig heb... nee dus... vragen ze mij welke stekkerdozen ik thuis heb... ze wist blijkbaar geen antwoord op mijn vraag en de verbinding wordt verbroken... Daags nadien probeer ik het nog eens in een Proximus winkel, eindelijk iemand die me begrijpt... maar ze kon me niet helpen omdat er een bestelling in verwerking was. Dus probeer ik thuis via myproximus te doen wat ze mij vertelden. Ik kon geen online bestelling doen en moest contact opnemen met de klantendienst of een formulier invullen zodat ze me konden bellen. Dat leek me fijn. De dag nadien kreeg ik telefoon dat de nodige aanpassingen zouden gedaan worden. Op zaterdag kreeg ik opnieuw telefoon met de vraag wat ze konden doen voor mij. Ik kwam bijna niet meer bij van het lachen. Ze vertelden me wel dat ik nog een afspraak zal krijgen van de technische dienst want die moet aan huis nog iets komen wijzigen??? Op 26/12 kijk ik myproximus nog eens na want onze wijzigingen op tv waren nog niet in orde. Opnieuw via een contactformulier tracht ik hulp te roepen. Kort nadien krijg ik telefoon dat “binnenkort” alles in orde zal zijn. En dat er GEEN technieker moet langs komen. Begrijp dat allemaal maar eens! De week nadien is tuttimus nog steeds niet in orde! Nog maar eens een contactformulier ingevuld. Opnieuw verzekeren ze me dat op het eind van de week tuttimus in orde zal zijn. Efkes later krijg ik opnieuw telefoon wanneer de technieker mag komen. Ik spreek dan maar een datum af want de dame in kwestie is heel overtuigd dat er iemand moet komen. Ik dacht bij mezelf, goed want ons beeld op tv blokkeert al weken (waarvoor ik ook al eens contact had en ze “iets” hebben aangepast). Ik zou ook nog een bevestiging krijgen, wat ik nog niet kreeg.
En nu als KERS OP DE TAART krijg ik een factuur van Proximus waar ik alles al mag betalen vanaf 1/1 ook het voetbalpack, wat nog steeds niet operationeel is en waar de technieker nog moet voor komen. Nu denk ik vluchten, vlug naar een andere operator. Ik ben bijna 15 jaar of langer klant! Dankjewel Proximus voor de fijne communicatie en de mooie dienstverlening.

Mvg,

Een trouwe klant
icon

Beste antwoord door JanDe 8 January 2018, 08:31

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

spijtig om dit te moeten vernemen. Dit is zeker niet de bedoeling. Waarvoor onze excuses voor het ongemak.

Kan u mij uw proximusklanten nr doorgeven? Ik kijk dit na voor u betreffende uw factuur.

Groeten,

Aw
Beste,

Kan ik dit in een privébericht doorgeven?

Mvg,

Marieke
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende >link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Bedankt. Heb ik nu juist gedaan. Ik ben benieuwd...
Customer service and Proximus is like water and fire. Never experienced such bad service, not even in the UK with BT!
Ik wacht...
Ter Uwe Info: Het zal nu al te laat zijn om nog op het forum een antwoord te krijgen van iemand van Proximus en morgen zondag zal je ook geen antwoord krijgen normaal gezien dus eventueel ten vroegste maandag, enfin ik hoop het voor u.
Mvg, Martin.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Marieke, Ik zie dat de definitieve afronding van het order voorzien is voor 12 januari. Dan moet alles normaal werken. Uiteraard hoef je alle onkosten voor de periode daarvoor niet te betalen. We maken dan ook een creditnota op. Groeten. Jan

Reageer