Vraag

eerder geplande opnames wissen

  • 2 March 2020
  • 7 reacties
  • 396 Bekeken

Ons probleem,

Ik heb eerder enkele programma `s ingesteld “alle opnames” nu deze programma `s herhalingen zijn soms op een andere zender worden ze nog steeds opgenomen en ik kan deze niet meer wissen.

Ze worden nog steeds opnieuw en opnieuw opgenomen, ik ben een beetje radeloos

Aan allen alvast bedankt


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@diane V  hi met welk programma ondervind je dit ?
wil je alle opnames stoppen of wil je enkel op 1 zender verder opnemen ?

@jonathandr  ik veronderstel dat aan een serie een soort code gekoppeld wordt om die opnames te kunnen verwezenlijken, maar in die code wordt dan blijkbaar geen rekening gehouden over de zender die deze serie uitzendt?

Reputatie 7
Badge +4

@Martin  iedere opname heeft inderdaad een bepaald record id, wanneer je een serie opneemt op een bepaalde zender die dit programma meerdere malen uitzend, bvb familie in de voormiddag en avond is er geen verschil op deze id
maar tussen verschillende zenders is er wel een verschil op dit nr
bvb game of thrones wordt op verschillende zender uitgezonden met steeds een ander serie id
anders zou je populaire series meerdere maal opnemen wat zelden de bedoeling is

 

@jonathandr  bedankt voor je verklarende uitleg.
Uit de uitleg van de auteur dacht ik dat er bedoeld werd dat ook deze serie op de andere zender eveneens opgenomen werd! , vandaar dat ik bovenstaande vraag gesteld heb.

Reputatie 7
Badge +4

@Martin  graag gedaan, ik vermoed ook dat dit op meerdere zenders is maar wacht nog even op bevestiging van @diane V  om te weten over welk programma dit gaat
het is in ieder geval niet de bedoeling dat dit zo zou werken

Reputatie 6
Badge +3

Ik interpreteer de openingspost dat de topic starter enkel de herhalingen wil wissen uit een serie-opname.Dat probleem heeft iedereen wanneer je een serie-opname plant wordt alle uitzendingen op de zender van die bepaalde serie altijd opgenomen. Het stuk over opnemen op een andere zender is inderdaad onmogelijk wanneer je de serie-opname maar op 1 zender hebt ingesteld. Heb je dat ook gedaan op meerdere zenders dan is dit mogelijk.

Dat was voor mij ook logisch dat er maar opnames en herhalingen (hebben zelfde ID) van een serie van de zender waar je op geprogrammeerd alleen opgenomen worden, maar uit de uitleg leek het er ook op dat deze serie van een ander zender ook opgenomen werd en daarom dat ik voor alle zekerheid en dus om alle twijfels weg te werken, de uitleg gevraagd heb als bevestiging aan  jonathandr , tenzij er iets fout gelopen zou zijn met TS zijn serie opnames, maar als TS ons verder feedback zal geven zal het helemaal duidelijk worden hé !

Reageer