Sticky

Een probleem met de nieuwe TV app in iOS en in 4G? Volg deze gids


Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Wanneer u via WIFI kunt streamen met de nieuwe Proximus TV app, maar niet via Mobiele Data/4G, dan is dat waarschijnlijk omwille van de Location Permission.
Om Mobiele Data te kunnen streamen, moet de applicatie toegang hebben tot uw locatie om er zeker van te zijn dat u zich in Europa bevindt.

Als u problemen hebt, kunt u de volgende stappen volgen om het probleem op te lossen:
1. De applicatie verwijderen
2. Installeer de app opnieuw
3. Verbreek de verbinding met WIFI om zo te verbinden met Mobiele Date/4G
4. Open de applicatie en log in
5. Wacht tot de startpagina volledig geladen is, dit zou er zo moeten uitzien:


Volledig geladen betekent dat de categorieën ‘Nu op TV’ en ‘Mijn Opnames’ allebei inhoud bevatten.

6. Klik op een item in de ‘Nu op TV’ lijst om te beginnen met streamen op 4G.
7. Als u Locatie Diensten niet op uw iOS-apparaat of of op de applicatie heeft geactiveerd, krijgt het scherm met de vereiste toestemming waarin wordt uitgelegd waarom we uw locatie nodig hebben:



Klik op ‘Toestaan’.
8. U krijgt nu het volgende pop-up venster indien de Locatie Diensten zijn uitgeschakeld op uw toestel:



Klik op ‘Instellingen’.
9. Hiermee gaat u naar de instellingen waar je de Locatie Diensten moet activeren.



Als dit gebeurd is, gaat u terug naar de applicatie.
10. In de app krijgt u het volgende pop-up scherm te zien:


Klik op ‘Toestaan’.

11. Nu zou u moeten kunnen streamen via 4G.

OPMERKING: Als de Locatie Diensten al geactiveerd waren bij stap 8 en 9, kunt u een paar stappen overslaan.

This topic has been closed for comments

49 reacties

Zowel met wifi als mobiele data werk deze app niet op mijn android toestel. Na het inloggen met mijn MyProximus account krijg ik de boodschap "oeps, er ging iets verkeerd". Ik heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Hetzelfde probleem als SebbieSwhahili (iPhone SE en iPad) en dit is al van in het begin dat ik terug bij Proximus ben
Reputatie 7
Badge +4
@SebbieSwhahili - kijk even je privéberichten na.

@Kels12: ik heb een en ander aangepast, kan je even kijken of het nu wel werkt?
Hallo, zoals anderen krijg ik steeds de melding ‘oeps er ging iets verkeerd’. Kan iemand me helpen?
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

Kan je me even je login voor my proximus doorgeven via PB zodat ik het kan nakijken ? Dat kan via volgende link :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hallo, zoals anderen krijg ik steeds de melding ‘oeps er ging iets verkeerd ik ben pas vorige week klant geworden , kan dit verholpen worden?
Reputatie 7
Badge +4
Crottiers,

Kan je je MyProximus login of vaste lijnnummer via privé bericht naar het Proximus team sturen?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim
Ik krijg al enkele dagen dezelfde melding als de anderen in dit topic. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan me zelfs niet aanmelden. Kan iemand me helpen aub?
Reputatie 7
Badge +3
Fiekevda alles staat correct gelinkt kan u nog eens proberen om het opnieuw te installeren? Groeten Els
ElsJ: done, maar het werkt nog steeds niet. Het wieltje blijft draaien. Ik krijg zelfs niet de mogelijkheid om in te loggen. Het is wel een IPad die enkel op WiFi werkt. Wat kan ik nog doen?
Reputatie 7
Badge +4
Fiekevda, kan je zekerheidshalve via privébericht nog eens doorsturen met welke gebruikersnaam je je probeert aan te melden?
26/06/2018
Nieuwe Proximus tv app werkt app werkt al sinds 01 juni 2018 niet meer op mijn iPad.
Chatten met Proximus om dit op te lossen helpt niet, alle PX chatters sluiten chat gewoon af en zo zijn ze ervan af.
Laatste chatbeurt via PX : ARMIN laatste woordjes ‘ ben het aan het nakijken, heeft u een ogenblikje’ waarna hij de chat sluit.
Heb zo al een paar chats afgedrukt met steeds hetzelfde afsluit gedrag.
Sluit de chatdienst dan ook maar af als je toch geen oplossingen hebt voor jullie rotslechte Proximus tv software.
Wat een stel amateurs daar, zijn het misschien nog oude RTT benoemde it’ers welke deze software maken.
En zeggen dat alles wel top functioneert bij Telenet, misschien kunnen jullie de ontwikkelaars van Telenet eens op de koffie vragen!
Ik heb hetzelfde probleem. Oeps, er ging iets verkeerd. App al een paar keer opnieuw geinstalleerd. Ingelogd met 2 verschillende accounts en dat op wifi en 3g/4g. Kan iemand me helpen? Bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Mario, kan je even kijken of het nu wel werkt?
LinosD, ik heb mij uitgelogd en opnieuw ingelogd maar blijft nog altijd hetzelfde. Zijn er nog andere manieren om dit op te lossen?
Reputatie 7
Badge +4
ik laat dit nog verder nakijken en hou je op de hoogte
Reputatie 7
Badge +4
hi, dit zou nu voor je moeten werken

mvg
Ja dit werkt nu. Bedankt!
Hallo, ik krijg de nieuwe app niet opgestart op mijn iPad. Op mijn smartphone lukt het wel, maar dan hebben we maar een klein scherm natuurlijk en kunnen we op 4G. De iPad kan enkel op WiFi. We zijn op reis en hadden gehoopt het voetbal te kunnen volgen op de app. Wat kan ik nog meer doen? De app blijft gewoon laden, maar ik kan er niet op. Groeten.
Reputatie 7
Badge +3
Ilsestijn

Je bent op reis zeg je, is dat in een land binnen de EU?

Je kan de app enkel gebruiken binnen de EU op Wifi

Bron

Groeten Geert
We zitten in Frankrijk, dus wel binnen de EU. Ik kan de app openen, maar vanaf ik ergens doorklik blijft de pagina laden. We kunnen geen beelden zien.
Reputatie 7
Badge +3
Heb je de app al eens verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingelogd?

Is dat via iOS of Android?

Geert
Ja, al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft gelijk. Het is via iOS.
Het is ondertussen gelukt. Nog hulp gekregen via de Proximus chat. Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan