Vraag

een paar knoppen werken af en toe niet goed afstandsbediening tv


Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties

Een paar knoppen werken niet altijd hoe het moet. Onder andere de “0” knop.

Wat kan hieraan verholpen worden?

Wordt er automatisch een nieuwe opgestuurd? Gratis of tegen betaling?

Alvast dank voor de reacties


19 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Vervangen zeker. Automatisch? Dat lijkt mij moeilijk. Gratis, dat weet ik niet.  Bel eens naar 080022800, dat is gratis en daar weten ze dat zeker. Alleen wat geduld soms. Op dit uur is het niet zo druk. 

Een paar knoppen werken niet altijd hoe het moet. Onder andere de “0” knop.

Wat kan hieraan verholpen worden?

Wordt er automatisch een nieuwe opgestuurd? Gratis of tegen betaling?

Alvast dank voor de reacties

Als je al de batterijtjes vervangen hebt en het helpt niet 

en je dan ook de afstandsbediening al gereset hebt en dat helpt ook niet, dan wordt er een afstandsbediening via Bpost opgestuurd en dit is gratis.

Reputatie 3
Badge +1

Dat is allemaal gebeurd Martin.

Het is echt vervelend aan het worden, want die wordt ook gebruikt voor teletekst op bepaalde posten en dan heb je ook i.p.v. post 405 post 45, enz…………...

Van zodra de proximus forummedewerkers hier je post doornemen zullen ze wel het nodige doen om je een afstandsbediening op te sturen.

Reputatie 7
Badge +4

@jhl Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg. De oude mag je binnenbrengen in een Recupelpunt of het containerpark. 

Reputatie 3
Badge +1

Hartelijk dank voor de snelle respons. 👍👍

Reputatie 3
Badge +1

Waarom wordt deze afstandsbediening naar een ander adres gestuurd? Er staat een verkeerd adres.  Wij zijn niet gevestigd in de J Ameysstraat....

Reputatie 3
Badge +1

Contact gehad met proximus klantendienst maar Bpost volhardt in de boosheid en stuurt de afstandsbediening naar een onbestaand adres. Blijkbaar volstaan naam en klantnummer niet meer om een juist adres te noteren. Ik wens de ontvanger dan ook veel geluk met de afstandsbediening. Ik ga in geen geval op zoek. Graag opnieuw opsturen naar het juiste adres ?????

Reputatie 3
Badge +1

Vandaag sms gekregen dat er een pakket onderweg is naar ons, en wat blijkt : niettegenstaande de proximus medewerker mij via chat vertelde dat het adres juist is, gaat het pakket toch naar een verkeerd adres.

Spijtig genoeg zullen wij dan verderklungelen met de defekte afstandsbediening.

Mijn grote vraag is dan ook : wie, wat en hoe, vanwaar komt dat adres plotseling opduiken? Hopelijk is die mens ook een Proximusklant en heeft hij veel geniet van zijn nieuwe apparaat 😀

 

 

Is dit verkeerd adres ver van u, dan zou je mss die mensen kunnen contacteren en zo toch die remote kunnen bekomen, enfin ‘t is maar een idee dat bij mij opkomt.

Reputatie 3
Badge +1

We zullen wel zien vandaag.

Ik maak mij meer ongerust over

wie ons adres veranderd heeft

proximus forummedewerkers kunnen je dit wel verder natrekken……

ze moeten alleen hier nog de draad opnemen :-) 

Reputatie 3
Badge +1

proximus forummedewerkers kunnen je dit wel verder natrekken……

ze moeten alleen hier nog de draad opnemen :-) 

Ja Martin, maar via chat met klantendienst gisteren hadden ze het adres aangepast zeiden ze via messenger. Mijn grote vraag is : wie heeft dat adres aangepast? De toekomst zal het uitwijzen. Het pakket zal wel retour gaan zeker als het adres niet juist is? Ik rij in elk geval niet rond aan de huidige prijzen van de brandstof. Wetende dat er op 200 m van ons adres een BPost automaat staat waar het kon geleverd worden………..😅😂😂😎😎

inderdaad, maar ik dacht dat het mss een adres zou kunnen geweest zijn dat niet ver van bij u is.

Reputatie 7
Badge +4

@jhl Ik heb dit even voor je nagekeken. Ik had deze dacht ik toch naar het andere adres gestuurd (G***baan) maar vind nu inderdaad in het order die andere straat ook terug. Ik zie dat dit adres als uw privéadres gekoppeld is in onze systemen en het andere adres voor de zaak. Maar als ik het goed begrijp is dit voor u geen gekend adres ?  Ik weet niet wat er juist foutgelopen is in het verwerken van de bestelling. Ik zal u in ieder geval een nieuwe afstandsbediening opsturen naar het juiste adres deze keer. Deze zal morgen geleverd worden. Mijn excuses voor het ongemak. 

inderdaad, maar ik dacht dat het mss een adres zou kunnen geweest zijn dat niet ver van bij u is.

Het is inderdaad maar een 10-tal minuten fietsen van elkaar volgens Google. 

@HadewychT ik heb juist een uur gestapt aan 6km/u dus dan was ik er al te voet 😊

Reputatie 3
Badge +1

@jhl Ik heb dit even voor je nagekeken. Ik had deze dacht ik toch naar het andere adres gestuurd (G***baan) maar vind nu inderdaad in het order die andere straat ook terug. Ik zie dat dit adres als uw privéadres gekoppeld is in onze systemen en het andere adres voor de zaak. Maar als ik het goed begrijp is dit voor u geen gekend adres ?  Ik weet niet wat er juist foutgelopen is in het verwerken van de bestelling. Ik zal u in ieder geval een nieuwe afstandsbediening opsturen naar het juiste adres deze keer. Deze zal morgen geleverd worden. Mijn excuses voor het ongemak. 

inderdaad, maar ik dacht dat het mss een adres zou kunnen geweest zijn dat niet ver van bij u is.

Het is inderdaad maar een 10-tal minuten fietsen van elkaar volgens Google. 

Inderdaad Hadwych, in theorie en in de optie dat mijn 90-jarige invalide moeder nog moest met de fiets kunnen rijden inderdaad. Op voorwaarde ook dat het leveringsadres zou bestaan.  Maar ik woon niet op het bedrijfsadres en effe 119 km heen en 119 km terug fietsen, dat zie ik echt niet zitten, hahaha. Ondertussen gezien dat het wel degelijk op J. A...straat geleverd zou zijn gisteren. En nu een paar minuten geleden de melding gekregen dat de “nieuwe zending” niet door b-post zal afgeleverd worden wegens onvoorziene omstandigheden…………………………..

We verliezen de moed niet………… Een chance dat de mama alle posten zonder “0” nog kan bekijken.

😂😂😃

Trouwen het nieuwe leveringsadres is ook niet correct : het juiste nummer is 26A en niet 26, maar we hebben goeie buren.

 

Wordt waarschijnlijk vervolgt op maandag 2 of dinsdag 3 mei….

Melding van B-post :

Onze verontschuldigingen, je pakje kon niet worden uitgereikt. De levering was niet mogelijk door onvoorziene omstandigheden. We doen er alles aan om het zo spoedig mogelijk te bezorgen. Als je pakje binnen de komende 2 werkdagen niet geleverd werd, neem dan contact op met de afzender.

Reputatie 5
Badge +2

@jhl Kun je ons op de hoogte houden dat de levering toch goed verlopen is ondanks de vertraging?

Reputatie 3
Badge +1

Op algemene vraag een update. 😏

De tweede zending is nog altijd ergens in “niemandsland” bij B-post blijkbaar. Geen beweging meer in tracking.

Maar de ontvanger op het verkeerde adres (eerste zending) is gisteren afstandsbediening komen binnenbrengen. Dus dat probleempje is opgelost en ons mama kan terug teleteksten.

Nogmaals dank aan de medewerkers en forumleden.

Enkel die tweede zending, daarvan is voorlopig geen spoor meer.

Reageer