Vraag

Eén Apple TV maar mogelijk op Flex Fiber

  • 5 April 2023
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Ik ben onlangs overgestapt van Flex naar Flex Fiber. Mijn oude opstelling was:

Modem

2 Wifi boosters

2 TV box (Android)

Ik kreeg een nieuwe modem en 2 nieuwe wifi boosters. 

 

nu bestel ik online 1 Apple TV 128, krijg die thuis geleverd en krijg de vraag om mijn 2 TV-boxen terugsturen of ik krijg een boete van €250/stuk

maar nu ik een 2de Apple TV 128 bestel krijg ik een telefoontje van Proximus dat Flex Fiber maar één Apple TV aankan, dus ik kan geen tweede aansluiten op mijn installatie volgens Proximus.

Waat hier een geloofwardige uitleg voor?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@mmerckx Klanten die een Flex abonnement met TV hebben  komen in aanmerking voor een Apple TV in een Joint Offer ( je betaald een bedrag van 69 Euro)

Ik ben al Flex Pack-klant, kan ik ook een Apple TV toevoegen?

Ja, als je al Flex Pack met TV-klant bent, kun je genieten van het gezamenlijke aanbod. Je betaalt eenmalig € 69 en je ontvangt een Apple TV. Je kunt dit eenvoudig aanpassen via onze webshop. Daarna is het de bedoeling dat je 2 jaar klant blijft, anders moet je de resterende restwaarde van de Apple TV betalen.

Is dus gelimiteerd tot 1 Apple TV toestel, waarschijnlijk was het dit dat de medewerker van Proximus je wilde melden.

Normaal gezien moet je de al in gebruik hebbende decoders niet terug sturen. Eerste decoder is inbegrepen in je pack en de tweede wordt aangerekend aan 8 Euro/maand .

Gecombineerde aanbieding met Apple TV 4K 128GB: Voor elke klant (bestaand of nieuw) die voor Flex Pack met TV kiest geldt de prijs van €69 i.p.v. €189,99 voor een Apple TV. Bij keuze voor Apple TV wordt géén gewone Proximus decoder meer geleverd. Als je Apple TV als onderdeel van een pack kiest, hebt je ook recht op een Android TV box zonder extra kosten.

 hier vind je alle informatie Apple TV 4K 128GB | Proximus

Reageer