Beantwoord

Easyswitch blijft een lachertje - 02399528

  • 28 December 2017
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Beste Proximus,


We zijn reeds sinds half oktober overgeschakeld op jullie diensten. Over de kwaliteit van de diensten op zich hebben we geen klagen. Wat de facturatie en overschakeling betreft is het alleen maar kommer en kwel.

We kwamen van bij Orange en de overstap zou met het EasySwitchID een fluitje van een cent moeten zijn. Maar niets was/is echter minder waar. Tot op heden ontvangen we nog steeds facturen van Orange waaruit dus blijkt dat we bij hun nog steeds actief staan.

Hier begint natuurlijk het van het kastje naar de muur gestuurd worden. Orange zegt dat Proximus een fout heeft gemaakt waardoor zij hun facturatie niet stoppen. Proximus zegt dan weer dat zij het zullen oplossen en ze verzekerden naar een creditnota om de kosten te dekken van de laatste factuur dat het nu wel opgelost zou zijn. In volle overtuiging dat nu alles zou opgelost zijn, kreeg ik echter vandaag een factuur van Orange in mijn mailbox. Nog steeds niet opgelost dus ... Wat kunnen we doen om dit permanent op te lossen? (Easy SwitchID 02399528)

Dan is er ook nog de facturatie van het PFE voordeel van 49,99 euro per maand). Bij iedere medewerker die ik aan de lijn krijg lijkt dit iets bizar te zijn waar ze nog nooit van hebben gehoord en nu al voor de derde keer moet ik contact opnemen met de klantendienst om de facturatie te laten rechtzetten.

Weet iemand hier een permanente oplossing?
icon

Beste antwoord door AzizA 4 January 2018, 15:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Kristof, er is hiervoor een dossier aangemaakt en is toegewezen aan een dossierbeheerder, het dossiernummer is 32320774. Van zodra er meer info is, zal de dossierbeheerder je telefonisch op de hoogte houden. Groetjes, Aziz

Reageer