E Sports One verdwijnt

  • 5 June 2022
  • 9 reacties
  • 329 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Op 31/7 /2022

Verdwijnt E Sports One uit het aanbod ….

Tijd om eindelijk iets deftig aan te bieden ….


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Danny64 De zender eSportsONE beschikbaar in het basisaanbod van Pickx TV zal niet meer worden aangeboden vanaf 31/07/2022. Deze beslissing ligt buiten onze macht. We stellen alles in het werk om aantrekkelijke zenders aan te bieden.Groetjes,Joel

Reputatie 4
Badge +1

Aantrekkelijke ????

Jullie kunnen is beginnen met meer HD ..

Zenders die bij Telenet in basis zitten ,ook bij jullie in basis en NIET betalend , zoals Fox, BBc First enz ;;

Eurosport 2 ….

Opwaarderen van PICKX MIX NL  naar evenveel zenders als PICKX MIX FR  ;...naar 24 zenders

zelfde prijs maar minder zenders PICKX mix nl ..

 

Reputatie 5
Badge +2

Een gelijkaardige zender is er nochtans al. De oplossing kan vanuit Pickx Mix FR komen: Game One. Deze zender kan naar het basisaanbod komen. 

Ik heb het ook gelezen op mijn factuur dat ESportsOne zal verdwijnen na 31/7, hebben we dan weer een infokanaal erbij zoals we dat van Proximus gewoon zijn. 

Welke zender zal de volgende zijn die zal verdwijnen, stopt deze zender uit zichzelf of biedt Proximus deze niet meer aan per 31/7? 

Want het is altijd buiten de wil om van Proximus als een zender na x aantal tijd verdwijnt.

De prijs van het basispakket zou dan toch ook omlaag mogen, want weer een zender minder. 

Misschien beter eens de prijzen omlaag dan als er zenders verdwijnen maar integendeel het wordt duurder en duurder voor steeds minder.

Dit had ik niet verwacht!

Weer iets moois dus om naar uit te kijken!

Timm1983

Hallo allemaal

We krijgen ter vervanging van ESportsOne vanaf zaterdag 24/9 de zender W-sport eveneens op kanaal 135, over vrouwensport, allicht wel in HD..., Ik kijk er al naar uit, hopelijk is dit ook niet weer eentje die volgend jaar in de loop van het jaar stopt.

Het staat ook te lezen op de verschillende infokanalen.

Timm1983

Hallo allemaal

Sedert vrijdagmiddag was het mij opgevallen dat W-Sport al gestart was in HD op kanaal 135.

In de tv gids moet enkel nog het logo van W-Sport verschijnen, het is dus een Engels sportkanaal, ik dacht eerder dat het met Nederlands commentaar ging zijn. Misschien er later ook Nederlandse ondertiteling mogelijk is?

We zijn toch weer een HD zender rijker!

Timm1983

Reputatie 4
Badge +1

Ook bij Telenet beschikbaar … W Sport

Inderdaad Danny64, ook via Telenet gestart maar ik ging er van uit dat dit een zender ging zijn met Nederlands commentaar, dat verklaart dan ook waarom het W-Sport heet (Woman Sport) en niet V-Sport (Vrouwen sport).

Misschien eens de itv, channel4 of channel5 of zo via Proximus als ze toch Engelse zenders willen opnemen in het aanbod? Dat kan misschien ook nog komen binnen jaar of 2 of 3...

Hopelijk wordt deze zender dan ook niet na x aantal maanden opgedoekt. Benieuwd hoelang deze nu stand zal houden bij Proximus.

Wie is eigenlijk de eigenaar van W-Sport Engeland? BBC? Discovery of Sky Engeland? 

Timm1983

Reputatie 5
Badge +2

@Timm1983 W-Sport is al van augustus 2021 zeker bezig en was ook bv in Afrika beschikbaar. Geen van die drie is eigenaar, is onafhankelijk op dit moment. Het is een internationale zender die het in de eerste plaats moet hebben qua inkomsten van de providers. De laatste maanden is de zender stelselmatig in meer en meer landen beschikbaar. Dit kan W-Sport ook doen gezien geen concurrerende zendergroep of zender dit wilt uitzenden. 

Reageer