Vraag

duur van programmas

  • 31 October 2019
  • 14 reacties
  • 113 Bekeken

Badge

beste,

Als ik een programma bekijk via de app pix.

Ik start het nieuws van 13.00h om 13.05h als het nieuws live gedaan is valt dit ook stil.

Als ik het later bekijk stopt het ook te vroeg.

Als u programmas terug laat bekijken zou het toch best zijn dat u de hele programmas laat zien.

En dit is bij vele uitzendingen het geval.

Ook valt het regelmatig stil zonder reden, dat niet aan internet ligt.

Kan je opnieuw beginnen...en zo zijn er nog haperingen.

mvg, Andre


14 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag André, kan je dit even op een ander toestel testen?

Badge

Beste Charlotte, wat heeft dit nu met een ander toestel te maken, dit is uiteraard op elke smartphone en tablet hetzelfde hé.De toestellen beslissen niet wanneer een programma moet eindigen hé.

U  moet niet de verantwoordelijkheid uit de weg gaan, enkel de programmeur op zijn verantwoordelijkheid wijzen.

 

Reputatie 7
Badge +4

André, 


Wij stellen deze vraag omdat bij sommige applicaties de Pickx app problemen gaat geven en als klanten gaan testen op een ander toestel dit wel kan werken. 
Als wij iets naar ons IT departement gaan sturen, zorgen wij ervoor dat wij zelf eerst alle nodige testen hebben kunnen uitvoeren zodat zij alle belangrijke informatie ontvangen om een oplossing te vinden als het probleem bij Proximus is gelegen. 

U mag ons een lijst geven van voorbeelden (titel, zender, dag en tijdstip) waarop u dit probleem ondervond en dan geven we dit door. 
Alsook graag u type toestel (merk, software versie en welke versie van de Pickx app er bij u opstaat). 

 

Deze bovenstaande info hebben wij ook nodig om onze verantwoordelijkheid te nemen en ons IT team onderzoek te kunnen laten doen. 

Badge

Beste,

laatste, gisteren op één, nieuws van 13.00h een paar minuten te vroeg afgesloten.Ben begonnen om 13.05h.Dus 5 minuten terug gespoeld. Heb den indruk als het live gedaan is stopt de replay ook.

Men moet dan helemaal opnieuw beginnen als je het laatste stukje nog wil zien.Bekeken via de website met Win 10.

Het weer daarna, een beetje te laat begonnen.enz..

Ik dacht bij het weer zit misschien het laatste van het nieuws, niet dus.

Stopt ook regelmatig zonder reden.Rood rondje blijft dan draaien.Moet dan telkens opnieuw beginnen.

Mvg, Andre

Badge

Hallo,

Lap weer van dat.

Start het nieuws nu op vtm, om 19.20h, spoel terug naar begin en start.

Nu ben ik zeker.Als de live uitzending gedaan is stopt het bij mij ook de uitzending.

Kan niet anders dan opnieuw beginnen!!!ik kan niet achteruit of vooruit.

Ben ik nu de eerste die daar over een klacht heb?

Mvg Andre

 

Is het dan een probleem met replay+

ik zou zeggen ik zal het bij mij eens proberen op Pickx maar ik heb geen replay+ om te kunnen spoelen.

 

Badge

Martin,

Blijkbaar heb je er geen ervaring mee.

Ik heb ook gene replay +.

nee ik heb het probleem inderdaad niet voor zoals je beschrijft en daarom dat ik er ook geen ervaring mee heb en dacht dat het met replay+ was dat je miserie had,

Sorry voor het misverstand.

Louter ter bijkomende info: pas maandag zal er hier terug iemand van Proximus zelf langs komen op het forum om je eventueel verder te kunnen helpen.

Helpdesk blijft wel ondertussen die drie dagen bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800 

Badge

Hallo,

Nu heb ik niks meer...en mijn internet is ok hoor, 28-9.5

Bellen naar de helpdesk, nee?

 

pas maandag zal er hier terug iemand van Proximus zelf langs komen op het forum om je eventueel verder te kunnen helpen.

Helpdesk blijft wel ondertussen die drie dagen bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800 

Badge

Na 15 min. terug beeld.

ik herbekijk het nieuws, en ja hoor het stopt 5 min. te vroeg.

Nu kon ik bij weerbericht wel het laatste deel bekijken.

Maar ja, had ik het laatste van het weerbericht weer niet….

Ik  druk er nogmaals op, is via de website in win 10.

Weet niet of die storingen ook bij de app zitten.

Nog veel werk aan de winkel ...

 

Op je decoder heb je dit probleem dan niet als je het nieuws herbekijkt.

Heb je dit dan ook voor als je pickx bekijkt op ander toestel bv smartphone ….

of een laptop of andere pc met windows10 erop (op mijn laptop met windows10 hen ik dit nog niet voorgehad in ieder geval)

Ik vraag mij op den duur af of het niks te maken heeft met synchronisatie tussen decoder en  pickx.

Heb je de bbox en decoder al eens herstart 

zie > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

enfin ik doe maar een poging om je eventueel verder te helpen tot de mensen van Proximus hier maandag terug de draad oppikken

Badge

Bedankt Martin.

Het is op internet te doen hé.

Decoder heeft er niks mee te maken.

Zit 3500km van mijn decoder…nog binnen europa hoor.

Het is de software waar foutjes in zitten.

Kan me niet voorstellen dat de app en de website een verschillend programma hebben.

Zou ideaal zijn moest de app of de website ook geschikt zijn om rechtstreeks op tv te bekijken….

Maar dat heeft er ook niks mee te maken denk ik.

Ligt bijna zeker aan de programmering van de heruitzendingen.

Te vroeg knippen enz…

Stoort mij het meest dat ik volledig moet herbeginnen als het te vroeg stopt, en meestal haalt dat ook niks uit.Dit is vooral als je herbekijkt terwijl het nog bezig is.Stopt dan ook als het live stopt.

Kan me toch niet indenken dat ik alleen ben, of wordt dat zo weinig gebruikt?

 

Reputatie 7
Badge +4

@andreas48 Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.

Reageer