Vraag

Draadloos tv kijken in caravan

  • 29 November 2020
  • 4 reacties
  • 451 Bekeken

Beste,

We zullen tijdens onze verbouwingen, in onze tuin, in een caravan gaan wonen.

We zouden graag tv kunnen blijven kijken zonder al teveel met kabels te moeten werken. Hoe lossen we dit op?

De modem staat in de kelder. We hebben één decoder.

Wat is de beste oplossing?

Groetjes

Cathia


4 reacties

Dag Martin 

Je uitleg maakt het nu duidelijk.

Dit lijkt me inderdaad de gemakkelijkste oplossing gezien we sowieso elektriciteit hebben in de caravan. Dan moeten we niet nog met een internetkabel liggen 'prullen' van de bbox naar een repeater of zo.…

Hartelijk bedankt voor de héle snelle reacties en hulp!

Nog een fijne avond gewenst!

Groetjes

Cathia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kijk al eens of je hiermee al verder kunt Installatie van de PLC-adapter | Proximus

1st plc adapter steek je in een stopcontact waar je bbox staat en verbindt die met een utp netwerkkabel aan je bbox 
2de adapter steek je in de caravan in een stopcontact en verbindt die met met een utp netwerkkabel aan je tv decoder.

Dag Martin

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben totale leek. Kan je meer uitleg geven over hoe je dat gebruikt,? Plc is een adapter?

We gaan elektriciteit met een verlengkabel aan de caravan aansluiten. Als die adapter (even opgezocht wat het is ;-)) insteekt in de caravan zouden we de decoder kunnen gebruiken? Moet die adapter dan met de decoder verbonden worden?

Sorry dat ik meer uitleg nodig heb.…

Groetjes

Cathia

de beste is en zal altijd netwerkkabel zijn.

Tak je elektriciteit af van de teller van het huis dat je aan het verbouwen zijt voor je caravan dan zou je eventueel kunnen proberen met PLC’s

voorbeelden TP link powerline adapter kopen? - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis

Reageer