Vraag

Downloaden van Studio 100 GO


Ik probeer enkele clips en shows te downloaden van de studio 100 go app via mijn (samsing) tablet. Ik druk daarvoor op het wolkje rechtsboven, eerst komt er een cirkeltje en dan een rood kruisje. Is dit nu in orde? Het staat tussen de downloads maar zonder internet kan ik ze niet afspelen. Wie kan me helpen?

25 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kimmeke17, kan je het filmpje wel afspelen met internet verbinding? Stuur je ook naar Het Proximus Team een berichtje met je login?
Ja met de app zijn er nooit problemen als ik internetverbinding heb. Welke login gegevens bedoel je?
Reputatie 7
Badge +4
Wanneer je een filmpje wil downloaden dien je in te loggen met je myProximus account om hier toegang tot te krijgen, heb je dit gedaan ?
Ja ik was ingelogd.
Reputatie 7
Badge +4
Lukt dit wel met andere filmpjes, of is het slecht dit filmpje die de problemen geeft? Krijg je een bepaalde melding wanneer je het filpje wil downloaden? Hoe ben je verbonden met internet op je tablet, via wifi of mobiel internet ?
nu hangt de app steeds vast... ik heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het helpt niet
Reputatie 7
Badge +4
Heb je, je toestel zelf ook al eens volledig herstart ? Waar hangt de app juist vast?
eigenlijk bij het openen al. Op mijn GSM lukt het downloaden beter, maar dan blijft er steeds een slotje op de downloads, ook als ik inlog
Reputatie 7
Badge +4
Hoe ben je verbonden met internet op je tablet?
via WIFI
Reputatie 7
Badge +4
Kan je voor de zekerheid je modem eens volledig herstarten door deze kort van stroom te onderbreken?
ok, ik zal het sewwes eens proberen. Het geheugen is ook wel vrij vol, misschien heeft dat er iets mee te maken?
Reputatie 7
Badge +4
Dat kan natuurlijk ook een oorzaak zijn 🙂
en hoe kan ik het slotje wegkrijgen op mijn gsm?
Reputatie 7
Badge +4
Normaal als je bent ingelogd zou het slotje ook weg moeten zijn, stuur voor de zekerheid anders eens de myProximus account waarmee je inlogt naar Het Proximus Team
met paswoord en al?
Reputatie 7
Badge +4
Neen het paswoord heb ik niet nodig, enkel je gebruikersnaam 🙂
We hebben de studio100 go genomen speciaal voor de kindjes op de tablet. Ze kunnen inloggen en kijken naar de filmpjes met internet. Volgende week gaan we op vakantie en ik zou dus graag enkele filmpjes downloaden voor onderweg. De filmpjes worden gedownload maar als ik dan bij de downloads ga kijken, staan ze er met een slotje op. Hoe kan ik dit oplossen? Er zit pas een nieuwe geheugenkaart in de tablet. Ik heb al met een proximus medewerker gebeld en die vertelde me dat je niet kan downloaden omwille van een commercieel beleid!?! Terwijl dit wel in de uitleg van het pakket staat!! En via de chat vertelde men mij dat ik het via de website eens moest proberen, maar daar lukt het ook niet. Wat kan ik nu nog doen? Want als het niet werkt kunnen we het beter opzeggen! Hopelijk kan iemand me hier helpen! Kindjes kijken er echt naar uit en hopen er op voor hun vakantie!
Wij hebben hetzelfde probleem. Wij zijn van plan om het op te zeggen...
Is inderdaad heel erg.. We kochten het speciaal voor de kinderen en beloofden hen veel plezier tijdens een lange rit en dan net voor vakantie is het dit!! Niemand die me kan helpen!
Inderdaad. Ik vind het ook jammer....
Reputatie 7
Badge +4
Dag Geyskens,

Dit is zeker en vast niet omwille van een commercieel beleid. Normaal zou je gewoon moeten kunnen downloaden. Kan je me zeggen wat voor tablet je gebruikt? Indien android, kan je dan ook de android versie geven die er op staat? Dan laat ik het nakijken.

Groeten,

Kim
We hebben sinds kort de studio 100 go Pass, deze werkt op de tv goed en via de app ook.
Maar als we een film of aflevering willen offline bekijken loopt het mis.
Als ik me wil aanmelden (wat met succes lukt via myproximus) kom ik elke maal terug op de vorige pagina waar het volgende staat "Helaas om dit item de bekijken, heb je een Studio 100 Go Pass nodig."
Wat doe ik verkeerd?

Met vriendelijke groeten
Lorenz
Reputatie 7
Badge +4
Dag Renzlo,

Indien je het vanop ipad/iphone probeert, gaat het om een bug in de app. Studio 100 zal dit in een volgende update oplossen.

Groeten,

Kim
Beste KimB,

Bedankt voor uw antwoord, hopelijk lost Studio 100 dit vlug op.

Met vriendelijke groeten
Lorenz

Reageer