Vraag

Diverse problemen met TV: online en met V6 decoder

  • 22 January 2019
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Wij zijn een nieuwe klant maar ondervinden diverse problemen, TV-gerelateerd:
- Na het verplaatsen van enkele zenders hebben we nu dubbele zenders. Eén zendernummer die twee verschillende kanalen lijkt te hebben. Bij het zappen van 6 naar 8 bijvoorbeeld, kijgen we zender 6, eerste kanaal op zender 7, tweede kanaal op zender 7 en dan zender 8. Heb al diverse dingen geprobeerd maar ik vind niet hoe ik dit terug kan rechtzetten

- Bij het inloggen op de proximus TV app krijg ik steeds de melding dat er geen Proximus TV abonnement is gelinkt aan mijn login of dat ik niet de beheerder ben . Dit is wel het geval.

- Geen mogelijkheid om het de PC proximus TV te gebruiken. Ik krijg een pagina die bijna leeg is, met enkele niet-werkende links in zowel IE/FF en Chrome op meerdere toestellen.

- Verder lijkt er iets misgegaan met de facturatie aangezien ik vorige maand plots een deel krijg die niet via domicilïering is gegaan en de rest werd om de één of andere opgesplitst in een factuur die ik via mail kreeg en plots ook zelfs een factuur via de post (die wel automatisch werd betaald). Bovendien kwam ook nog steeds een brief toe op het oude adres (hier nu al 5-6 keer voor gebeld sinds december.

Bedankt om dit te bekijken.

2 reacties

ter info: omtrent dit probleem
"- Geen mogelijkheid om het de PC proximus TV te gebruiken. Ik krijg een pagina die bijna leeg is, met enkele niet-werkende links in zowel IE/FF en Chrome op meerdere toestellen."
>
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/proximus-tv-via-browser-chrome-werkt-niet-46709
Dus dit werd doorgegeven aan de bevoegde dienst blijkbaar.

Voor de rest kunnen de proximus medewerkers je morgen wel verder helpen als ze hier op het forum terug langskomen.
Reputatie 7
Badge +4
hi

Je toegang voor de app/site zou nu moeten werken
kan je dit even controleren ?

Voor je zendervolgorde, heb je deze op volgende wijze aangepast ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html

Voor je facturatie kan ik je klacht later doorsturen naar de klantendienst

mvg
jonathan

Reageer