Beantwoord

Disney+ Activatie mail niet ontvangen

  • 4 February 2022
  • 11 reacties
  • 189 Bekeken

Beste, 

goede middag

 

Ik ben maandag overgestapt naar een flex abonnement met Pickx all stars. Binnen de 24u / 48u ging ik een activeringsmail ontvangen van Disney+, maar tot heden niets ontvangen.

Gisteren had ik contact met de helpdesk, ze gingen mij later die dag per mail contacteren. Tot op heden niets gehoord. 

Wanneer kan ik de activeringsmail of sms van disney+ ontvangen aub. (er staat ook niets in mijn spam mail)

 

Dank u

icon

Beste antwoord door Joel M 4 February 2022, 16:21

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Lauke_DT Ik vraag het na en hou u verder op de hoogte via deze weg.Groetjes,Joel

Beste, goede middag. Ik heb de mail ontvangen. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Lauke_DT Had juist melding gekregen dat dat bericht verstuurd is geweest :). Fijn om te horen dat alles goed in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Heb juist hetzelfde voor 28/01 overgestapt op een flex s met pickx all stars & sports en nog altijd niets ontvangen van mail voor disney+ activatie

Reputatie 7
Badge +3

@CaSaKe 

ook voor jou vraag ik het na..

groeten

Tina

@tina.b  dank je

Reputatie 7
Badge +3

@CaSaKe 

kan je in je mail kijken?

er was vertraging bij de verzending van vouchers maar is opgelost nu…

 

Delivered : 07/02/2022 by Email

Ik heb al enige tijd All stars pakket om zo Disney + en Netflix te kunnen zien. Het 2de jaar kreeg ik een melding dat mijn abonnement verlopen was. Ik heb Disney gecontacteerd en deze hebben mij doorgestuurd naar Proximus omdat ik Disney + via deze provider krijg.Medewerker van proximus volgt met mij alle stappen om de activatie te voltooien en moest ik op het einde creditcard gegevens ingeven. Ik heb toen gezegd en haar erop gewezen dat ik dan toch niet dubbel zou betalen en ze zei dat dit niet het geval was. Nu is het het 3 jaar is het abonnement afgelopen. Kom ik er achter dat ik dus 1 jaar lang zowel Proximus als Disney betaald heb voor de streamingdienst. Aan beide diensten betaal ik maandelijks en kan nog altijd niet inloggen? Niemand helpt me echt verder... 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @GINA KZD kun je in het klantprofiel hier de klantgegevens aanvullen, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Klantnummer 620958***

Heb deze week al verschillende keren telefonisch contact gehad. Telkens zouden ze me terugbellen. Tevens hang ik dis nu zelf weer al 52.25 minuten aan de lijn om binnen te geraken bij jullie technische dienst. Om de aansluiting terug in orde te maken hebben ze vrijdag alles bij me afgesloten om dan terug te laten op starten. Dit is niet gebeurd dus nu heb ik geen Disney + maar ook geen Netflix meer. Pffff... Ben dit beetje bei aan worden

Reputatie 7
Badge +3

Dag @GINA KZD ik maak dossier 52823694 voor nazicht en oplossing, een collega zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reageer