Beantwoord

Disney+ activatie / decoder / wedstrijd

  • 1 December 2020
  • 87 reacties
  • 791 Bekeken

Beste,

 

Onlangs heb ik mijn abonnement gewijzigd naar all stars en sports.

Sedert vandaag heb ik mijn nieuwe decoder v7 (android) thuis gekregen en met succes geïnstalleerd.

Bij mijn overstap naar all stars en sports diende ik via proximus binnen de 48u een mail met een activatielink voor disney+ te ontvangen.

Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Is het mogelijk van het nodige te doen hieromtrent of mag ik mij reeds registreren bij disney+ (zonder het risico te lopen dat ik te betalen facturen krijg)

Met dank en vriendelijke groet,

 

Frank

 

icon

Beste antwoord door tina.b 2 December 2020, 10:05

Bekijk origineel

87 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@fradom 

beste,

de link werd vandaag verzonden naar je mailbox… good luck en veel plezier met disney+…

groetjes

Tina

 

Beste Tine,

 

Bedankt voor uw snelle tussenkomst.

Ondertussen link gekregen en succesvol geregistreerd bij disney+.

Met vriendelijke groet,

 

Frank

Hallo,

Ik had een disney plus besteld met een nieuwe dicorde. Nu voor de 2de keer bestelling afgesloten,en kan deze weer niet opvolgen echt raar

Morgen als de prox medewerkers terug langskomen hier kunnen ze dit een verder bekijken voor u.

beste,

 

Ik heb een jaar gratis disney+ gewonnen met enjoy enkel de activatie code die ik heb ontvangen werkt niet.

Ik krijg de melding dat de code reeds gebruikt is.

 

Wie heeft een oplossing 

Reputatie 1

Ik heb een jaar gratis Disney+ gewonnen met Enjoy. Is het mogelijk om een v5c decoder om te wisselen voor een v7 zodat er via de decoder naar Disney+ kan gekeken worden?

FYI: Van zodra de prox forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze natrekken of je recht hebt op een V7

Beste, ik heb 1 jaar Disney plus gewonnen met jullie wedstrijd waarmee ik superblij ben. Nu kan ik deze echter niet bekijken via TV.(wel op PC en GSM).

Reden is omdat ik geen goede decoder heb. Kan ik mij  huidige omwisselen met een android exemplaar? Moet ik daarvoor een afspraak maken of kan ik deze gewoon wisselen wanneer met aan huis levert of hoe zit dit?

Mvg. Yves

FYI : Dit kunnen de prox medewerkers voor je natrekken of je recht hebt op een V7 decoder, als ze hier de draad opnemen en dit dan verder regelen voor u.

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde 

Momenteel hebben jullie nog niet het juiste pack waar een V7 kan aan toegevoegd worden

een Flexpack all-in zonder mobile komt overeen met wat jullie nu hebben

zie ook https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

de tv bundels kunnen van inhoud wijzigen.

je kan het pack via je MyProximus aanvragen, of we kunnen je laten bellen door een medewerker ?

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@stephtje 

voor jou is dit ondertussen geregeld ? 

 

@yves1

jij hebt een familus pack en we kunnen je V6 omwisselen voor een V7 ?

 

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 1

@tina.b Laat maar zitten dan. Op die manier wordt het wel een dure decoder.

Beste,

 

Ik had via de wedstrijd van Enjoy het geluk om een jaar Disney+ te winnen. Ik heb de account geactiveerd maar ik zie deze nog niet terugkomen op mijn decoder?

  • Als ik op het kanaal van Disney+ op OK druk, gebeurt er niets en op rood druk, dan kom ik in de shop terecht.
  • Als ik bij “Apps” kijk, staat deze niet in de lijst (lijst is trouwens leeg)

Enig idee hoe ik dit op mijn TV kan “toveren” - momentel stream ik via mijn laptop op het TV scherm maar handig is het niet echt.

 

 

Groeten,

Wouter

@ WouterDef,
Je kijkt toch met een V7 decoder want enkel op een V7 decoder is Disney+ te bekijken.
Als je beschikt over een smart TV kan je misschien eens kijken of je daar al dan niet de applicatie van Disney+ vind bij de applicaties, bij mij stond enige tijd geleden Disney+ automatisch in de lijst met applicaties, maar ik maak er geen gebruik van.
Via Proximus kan je Disney+ bekijken in het pack All Stars of All Stars & Sports en dit vanaf 15/9/20.
Misschien je de activatiegegevens zal moeten doorgeven aan Proximus zo dat zij Disney+ kunnen activeren via je decoder, aangezien het hier gaat over een activatie naar aanleiding van iets gewonnen te hebben ipv een abonnement.
Succes
Timm1983
 

Reputatie 7
Badge +3

@WouterDef Is het ondertussen in orde gekomen? Groetjes,Joel

Neen nog niet. Ik zie wel dat ik een v5 decoder heb, dus wellicht ligt het dan daaraan?

Reputatie 7
Badge +3

@WouterDef Ja men kan enkel op de V7 decoder de app installeren.Deze zit momenteel enkel in de Flex packs https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html  en de Epic Combo https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/make-it-epic/epic-combo.html  Groetjes,Joel

bedankt voor de info. 

Reputatie 1

Blijkbaar ben ik toch iets te voorbarig geweest. Voor een Flex met de opties Family en All Sports en een 2e decoder kom ik volgens de website van Proximus aan een maandelijkse kost van € 92,98. Klopt dit?

Kan ik dan ook een gratis WiFi-booster krijgen?

gratis wifi booster indien je een flex pack hebt met Vaste lijn inbegrepen.

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde zoals @Martin aanhaalde , WiFi Booster inbegrepen bij Flexpack met vaste lijn.Groetjes,joel

Reputatie 1

En klopt mijn berekening van €92,97 per maand? Wat moet ik doen om eventueel over te schakelen?

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde Berekening is juist en u kan het eventueel bestellen via het gratis nummer 0800 22800.Daar kan men samen met u alles nog eens rustig overlopen en het nodige dan inleiden.Groetjes,Joel

Reputatie 2
Badge +1

Even voortborduren hierop: ook ik heb een jaar disney+ gewonnen (alvast bedankt daarvoor), maar ik heb ook gene v7-decoder. In de mail die me informeert over mijn winst, staat duidelijk dat ik de v7-decoder mag aanvragen vanaf 18 januari. Ik heb geen flex-pack, klopt dit dan niet?

Ik heb intussen gisteren contact gehad met iemand van het Proximus support team en de v7 decoder is aangevraagd en wordt opgestuurd ter vervanging van mijn huidige decoder. Ik zou contact nemen met het support team en deze ook aanvragen.

Reageer