Beantwoord

Disney+ activatie / decoder / wedstrijd

  • 1 December 2020
  • 87 reacties
  • 793 Bekeken


Toon eerste bericht

87 reacties

Reputatie 1

@tina.b Laat maar zitten dan. Op die manier wordt het wel een dure decoder.

Reputatie 7
Badge +3

@stephtje 

voor jou is dit ondertussen geregeld ? 

 

@yves1

jij hebt een familus pack en we kunnen je V6 omwisselen voor een V7 ?

 

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde 

Momenteel hebben jullie nog niet het juiste pack waar een V7 kan aan toegevoegd worden

een Flexpack all-in zonder mobile komt overeen met wat jullie nu hebben

zie ook https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

de tv bundels kunnen van inhoud wijzigen.

je kan het pack via je MyProximus aanvragen, of we kunnen je laten bellen door een medewerker ?

groeten

Tina

FYI : Dit kunnen de prox medewerkers voor je natrekken of je recht hebt op een V7 decoder, als ze hier de draad opnemen en dit dan verder regelen voor u.

Beste, ik heb 1 jaar Disney plus gewonnen met jullie wedstrijd waarmee ik superblij ben. Nu kan ik deze echter niet bekijken via TV.(wel op PC en GSM).

Reden is omdat ik geen goede decoder heb. Kan ik mij  huidige omwisselen met een android exemplaar? Moet ik daarvoor een afspraak maken of kan ik deze gewoon wisselen wanneer met aan huis levert of hoe zit dit?

Mvg. Yves

FYI: Van zodra de prox forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze natrekken of je recht hebt op een V7

Reputatie 1

Ik heb een jaar gratis Disney+ gewonnen met Enjoy. Is het mogelijk om een v5c decoder om te wisselen voor een v7 zodat er via de decoder naar Disney+ kan gekeken worden?

beste,

 

Ik heb een jaar gratis disney+ gewonnen met enjoy enkel de activatie code die ik heb ontvangen werkt niet.

Ik krijg de melding dat de code reeds gebruikt is.

 

Wie heeft een oplossing 

Morgen als de prox medewerkers terug langskomen hier kunnen ze dit een verder bekijken voor u.

Hallo,

Ik had een disney plus besteld met een nieuwe dicorde. Nu voor de 2de keer bestelling afgesloten,en kan deze weer niet opvolgen echt raar

Beste Tine,

 

Bedankt voor uw snelle tussenkomst.

Ondertussen link gekregen en succesvol geregistreerd bij disney+.

Met vriendelijke groet,

 

Frank

Reputatie 7
Badge +3

@fradom 

beste,

de link werd vandaag verzonden naar je mailbox… good luck en veel plezier met disney+…

groetjes

Tina

 

Reageer