@AntonellaD En dan kunnen mijn twee decoders vervangen worden door v7 decoders? Als er geen bijkomende kosten (installatie, wijziging, ...) bijkomen mag je dat voor mij dan in orde brengen.
@Cyrixke € 5/maand. Dus met getrouwheidskorting, kom je voordeliger uit. Groetjes, Antonella
FYI: 5% heb ik gisteren nog gelezen
@AntonellaD op hoeveel komt de getrouwheidskorting dan?
@Cyrixke Affinity is niet compatibel met Flex. Ter vervanging kunnen we wel een getrouwheidskorting activeren gedurende 12 maanden.
Flex S met Netflix - 2 gsm abo’s met 5gb - 2 decoders = € 100,99/maand (zonder getrouwheidskorting)
Intern hebben wij hierover geen informatie ontvangen. Dus ik kan momenteel niet bevestigen dat je jouw huidig pack gaat kunnen behouden bij de omruiling naar de v7 decoder na 18/01.
Groetjes,
Antonella
TUI: affinity valt weg bij flex packs cfr. verschillende berichten hier reeds gepost op het forum hieromtrent!
Affinity-programma:
Sinds 1 juli 2020 zijn de nieuwe Packs onder de naam FLEX gelanceerd.
De vorige Packs (Familus, Tuttimus en Minimus) worden niet meer gecommercialiseerd.
Het Affinity-programma is niet van toepassing op de nieuwe FLEX Packs.
De gevallen die zich zullen voordoen zijn als volgt:
- Als de werknemer geniet van de Affinity-korting met Familus, Tuttimus of Minimus en niets verandert aan zijn Pack, behoudt hij zijn Affinity-korting.
- Als de werknemer gebruik maakt van de Affinity-korting en migreert naar een nieuw FLEX Pack, verliest hij zijn Affinity-korting.
ondertussen eens kijken op basis van info komende van uw werkgever,
of u nog toegang en eventueel nog korting hebt
https://www.proximus.be/affinity/nl/?view=default
Of er andere kortingen mogelijk zijn op flex daarvoor zal je een officieel antwoord van Prox moeten afwachten.
@AntonellaD Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar kwam toen niet goedkoper uit. Er zijn ook enkele dingen die je daar niet kan aanduiden waardoor ik geen exacte prijs heb. Mocht je eventueel een exacte prijs hiervoor kunnen geven dan kan ik echt vergelijken:
Flex met Netflix - 2 gsm abo’s met 5gb - 2 decoders - Affinity korting via werkgever.
Maar om terug te komen op de mail die ik gekregen heb: daar wordt geen flex vermeld, dus ik maak hierop uit dat ik toch een v7 decoder kan krijgen zonder naar flex over te schakelen.
De mail die ik gekregen heb stelt letterlijk: ‘Heb je de nieuwe decoder nog niet? Je kan hem aanvragen vanaf 18 januari 2021 via de klantendienst’
@Cyrixke Dat begrijp ik. Je mag gerust afwachten. Maak zeker online eens de vergelijking met jouw huidig pack qua prijs en inhoud.
Stel je Flex pack samen | Proximus
Groetjes,
Antonella
@AntonellaD Ik ben niet meteen geneigd om mijn pack te veranderen, mijn ervaring leert dat wijzigingen niet van een leien dakje gaan en er nogal onaangename verrassingne uit kunnen voortvloeien ;)
De mail die ik gekregen heb stelt letterlijk: ‘Heb je de nieuwe decoder nog niet? Je kan hem aanvragen vanaf 18 januari 2021 via de klantendienst’. Hier dus geen vermelding dat ik hiervoor moet wijzigen naar een flex pack.
@WouterDef Klopt het dat je nog beschikt over een b-box 2 modem (witte modem)?
@Cyrixke Omruiling van beide decoders naar V7 is voor jou ook mogelijk samen met de wijziging van je pack naar Flex S. Mag ik dit voor jou in orde maken?
Groetjes,
Antonella
@kdewilde Je hebt evengoed recht op een Flex pack, ook met de tussenkomst van je werkgever. De informatie dat je hierover kreeg klopt dus niet, mijn excuses. Ik maak de omschakeling naar Flex en de levering van de wifi-booster voor jou in orde via dossier 47194077 zodra de levering van de decoders achter de rug is. Groetjes, Antonella
Heb zopas gebeld naar de klantendienst om over te schakelen naar een Flex pack. Blijkt nu dat dit niet mogelijk is omwille van een gedeelde facturatie (Pack for Employees). Dus zolang mijn werkgever een deel van mijn factuur betaald zit ik vast aan het oude pack en kan ik niet overschakelen naar een nieuw Flex pack. Klopt dit? De gratis WiFi-booster bij een Flex pack met vaste lijn is dus ook onmogelijk.
In tegenstelling tot wat hier op het forum gezegd wordt konden onze beide v5c decoders wel omgewisseld worden voor v7 decoders. Blijkbaar is hier dan toch geen Flex pack voor nodig.
Ik heb intussen gisteren contact gehad met iemand van het Proximus support team en de v7 decoder is aangevraagd en wordt opgestuurd ter vervanging van mijn huidige decoder. Ik zou contact nemen met het support team en deze ook aanvragen.
Even voortborduren hierop: ook ik heb een jaar disney+ gewonnen (alvast bedankt daarvoor), maar ik heb ook gene v7-decoder. In de mail die me informeert over mijn winst, staat duidelijk dat ik de v7-decoder mag aanvragen vanaf 18 januari. Ik heb geen flex-pack, klopt dit dan niet?
@kdewilde Berekening is juist en u kan het eventueel bestellen via het gratis nummer 0800 22800.Daar kan men samen met u alles nog eens rustig overlopen en het nodige dan inleiden.Groetjes,Joel
En klopt mijn berekening van €92,97 per maand? Wat moet ik doen om eventueel over te schakelen?
@kdewilde zoals @Martin aanhaalde , WiFi Booster inbegrepen bij Flexpack met vaste lijn.Groetjes,joel
gratis wifi booster indien je een flex pack hebt met Vaste lijn inbegrepen.
Blijkbaar ben ik toch iets te voorbarig geweest. Voor een Flex met de opties Family en All Sports en een 2e decoder kom ik volgens de website van Proximus aan een maandelijkse kost van € 92,98. Klopt dit?
Kan ik dan ook een gratis WiFi-booster krijgen?
Neen nog niet. Ik zie wel dat ik een v5 decoder heb, dus wellicht ligt het dan daaraan?
@WouterDef Is het ondertussen in orde gekomen? Groetjes,Joel
@ WouterDef,
Je kijkt toch met een V7 decoder want enkel op een V7 decoder is Disney+ te bekijken.
Als je beschikt over een smart TV kan je misschien eens kijken of je daar al dan niet de applicatie van Disney+ vind bij de applicaties, bij mij stond enige tijd geleden Disney+ automatisch in de lijst met applicaties, maar ik maak er geen gebruik van.
Via Proximus kan je Disney+ bekijken in het pack All Stars of All Stars & Sports en dit vanaf 15/9/20.
Misschien je de activatiegegevens zal moeten doorgeven aan Proximus zo dat zij Disney+ kunnen activeren via je decoder, aangezien het hier gaat over een activatie naar aanleiding van iets gewonnen te hebben ipv een abonnement.
Succes
Timm1983
Beste,
Ik had via de wedstrijd van Enjoy het geluk om een jaar Disney+ te winnen. Ik heb de account geactiveerd maar ik zie deze nog niet terugkomen op mijn decoder?
- Als ik op het kanaal van Disney+ op OK druk, gebeurt er niets en op rood druk, dan kom ik in de shop terecht.
- Als ik bij “Apps” kijk, staat deze niet in de lijst (lijst is trouwens leeg)
Enig idee hoe ik dit op mijn TV kan “toveren” - momentel stream ik via mijn laptop op het TV scherm maar handig is het niet echt.
Groeten,
Wouter