Beantwoord

Disney+ activatie / decoder / wedstrijd

  • 1 December 2020
  • 87 reacties
  • 785 Bekeken


Toon eerste bericht

87 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@D.R.E. Je voldoet aan alle voorwaarden dus is de omruiling van de decoder voor jou geen probleem. Ik heb het nodige hiervoor gedaan. Je ontvangt vandaag nog een e-mail ter bevestiging van de omruiling van de decoder en in bijlage het label om de oude decoder gratis retour te sturen via Bpost. Groetjes, Antonella

Morgen komen de prox forummedewerkers terug langs en zullen dit natrekken voor u of je recht hebt op een V7 decoder 

Bijkomende inlichtingen: → V7 Stand van zaken | Proximus Forum

We hebben Disney+ langs de wedstrijd gedurende kerstperiode welke we kunnen gebruiken langs onze smart TV. Ik lees op de website van Proximus dat je een Android-decoder nodig hebt o het langs proximus te kunnen. Zou het mogelijk zijn om mijn “oude” decoder om te ruilen voor zo’n nieuwe decoder?

Reputatie 7
Badge +3

@savanne  Ik heb je vraag verplaatst naar het betaande topic hierover. Ik zie dat er voor jou inmiddels al een omruiling van de decoder werd aangevraagd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

beste,

 

Ik heb een jaar gratis disney+ gewonnen met enjoy enkel de activatie code die ik heb ontvangen werkt niet.

Ik krijg de melding dat de code reeds gebruikt is.

 

Wie heeft een oplossing 

@bweetle  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaand topic hierover. Is het inmiddels gelukt? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@savanne 

vul je je klantgegevens in in je profiel?

we kijken dit dan verder na…

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groeten

Tina

FYI: hier in het weekend is er niemand van Proximus zelf, die het kan natrekken of je verder kan helpen, wel is 080022800 dan bereikbaar

NB: mss kun je eens kijken in andere berichten of je daar wat vindt dat je kan verder helpen

→ Disney+ | Proximus Forum

Ik won een jaarabonnement voor Disne+. Ik registreerde online op Disney+ en kan nu online kijken en dacht dat het zo ook in orde zou zijn op TV. Als ik naar Disney+ ga, krijg ik de vraag om te activeren + de boodschap dat mijn decoder verouderd is.

 

overigens krijg ik net de boodschap dat er 6,99 vanmijn Paypal accoutn zal gaan, terwijl ik wél de code heb geregistreerd.

Reputatie 7
Badge +3

@WouterDef  Is in orde. Groetjes, Antonella

@WouterDef  Bedankt voor de update want deze had ik inderdaad gemist, mijn excuses. Zou je me het serienummer van de modem kunnen doorsturen? Is het een b-box 3 of  b-box 3+? Dan documenteer ik dit correct in onze systemen want hier staat nog een b-box 2. Dank u wel. Groetjes, Antonella

Dag Antonella, zie privé-bericht voor antwoord

Groeten Wouter

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde  Hallo, dan laten we het order verder lopen. Groetjes Luc

Reputatie 1

@AntonellaD Ah, dus 'Upgrade je thuis-ervaring' laten vallen komt neer op het opzeggen van de vaste lijn. Die willen we wel behouden. Dus alles mag blijven zoals het nu is: Flex met vaste lijn en met Nature & Discovery. 

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde  Het 1ste order werd verworpen door ons systeem (waarom weet ik niet, er zijn wel wat problemen geweest met onze systemen de laatste 2 dagen). Deze werd daarom opnieuw ingeleid. Bij deze 2de inleiding werd het boeket Nature & Discovery inderdaad niet omgezet naar Family NL. Dit kunnen we aanpassen zodra de Wifi-booster is geleverd. Deze Wifi-booster zit gratis inbegrepen bij het Flex pack. Als we de vaste lijn opzeggen en het pack dan omzetten naar Flex S dan zal de Wifi-booster niet meer gratis zijn en aangerekend worden aan 2,49 euro/maand in huur. Is dat ok voor jou? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD  Ik heb 2x een e-mail ontvangen met een bevestiging van de wijzigingen. In de eerste was er sprake van de omzetting van Nature & Discovery naar de optie Family NL. In de tweede was dit weggevallen. In beide gevallen was de optie 'Upgrade je thuis-ervaring' inbegrepen. Is het niet mogelijk om toch de optie Family NL te activeren (ter vervanging van Nature & Discovery) en 'Upgrade je thuis-ervaring' te laten vallen (onze vaste lijn wordt toch weinig gebruikt. €11/maand om onbeperkt naar vaste lijnen te bellen is daarom voor ons niet interessant)? Dus: Flex pack met de opties Family NL en All Sports en zonder de 'Upgrade je thuis-ervaring'.

Reputatie 7
Badge +3

@WouterDef  Bedankt voor de update want deze had ik inderdaad gemist, mijn excuses. Zou je me het serienummer van de modem kunnen doorsturen? Is het een b-box 3 of  b-box 3+? Dan documenteer ik dit correct in onze systemen want hier staat nog een b-box 2. Dank u wel. Groetjes, Antonella

@AntonellaD : ik weet niet of mijn antwoord was doorgekomen op jouw vraag rond de modem; maar neen, ik heb al de zwarte modem BBOX-3. De decoder is gisteren aangekomen en na wat proberen, is het gelukt om deze aan te sluiten en de app Disney+ te installeren.

 

nee wifibooster zit in de flex packs met Vaste telefonie

→ Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

kan je zien onder superieure wifi ervaring door op de ‘i’ te klikken

 

Reputatie 1

Krijg je de gratis WiFi-booster ook zonder de optie 'Upgrade je thuis-ervaring' (€11/maand)? Of is dit een vereiste voor de WiFi-booster?

Reputatie 1

@AntonellaD OK. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde Wijziging naar Flex en levering van Wifi-booster is vandaag ingeleid. Je krijgt hiervan ook bevestiging via e-mail. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke Netflix blijft inderdaad actief. Aangezien hier geen wijziging op is gebeurd, staat deze niet vermeld op de brief. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge +1

@AntonellaD  Ik heb de mail inderdad ontvangen. Ik zie echter nergens vermelding van Netflix, blijft die optie wel degelijk actief?

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke  Alles is ingeleid zoals afgesproken. Straks krijg je een e-mail ter bevestiging waarin je het retourlabel terugvindt om de oude decoders in te leveren. De nieuwe worden dinsdag geleverd. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge +1

@AntonellaD  dat mag!

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke Beide decoders kunnen dan inderdaad worden vervangen en er zijn geen bijkomende kosten aan verbonden. Mag ik het zo voor jou in orde brengen? Groetjes, Antonella

Reageer