Vraag

Disney+


In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus. 
kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn. 


182 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Celien Maes 

ik laat het nakijken.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Hey @Celien Maes heb je gewacht op de mail van Proximus met de activeringslink? Groetjes, Heidi

Als Disney+ inbegrepen is in het abonnement van flex dan vind ik het onnodig dat men je bankkaart nummer moet ingeven en zogezegd bij hun moet betalen dan maar dat zij het met Proximus regelen wat dat betreft wel ik vind het niet kunnen en dat we met een flex abonnement moeten kunnen genieten van Disney+ en all stars. Tenslotte betalen we het ook aan Proximus

FYI: disneyplus-faq

Bij de invoer van de eerste 4 cijfers van mijn bankkaart krijg ik de melding om een geldige nummer in te geven terwijl ik de juiste nummer ingeeft ik heb Belfius bank en heb een budgetbeheer dus onmogelijk voor paypal voor mij dus dit vind ik niet kunnen deze kanalen horen bij het pakket en moeten dus ook open staan om te kijken als je het flex abonnement neemt.

Reputatie 7
Badge +3

@Tony Vancraesbeeck Wij  dit voor u helaas niet activeren. Klant moet zich eerst activeren bij Disney net zoals bij Netflix. Groeten Luc

Bij Netflix had ik dit probleem niet en heb ik nooit mijn bankkaart nummer moeten doorgeven. En omdat ik in een budgetbeheer ben is het onmogelijk om een paypal te linken met mijn bankrekening

Reageer