Vraag

Disney+


In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus. 
kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn. 


182 reacties

Ik heb nu pakket familus

Nee je betaalt niks extra voor een V7 decoder de huur voor iedere type van proximus decoder blijft de zelfde.

Maar het verder onderzoeken en afhandelen, laat ik verder over aan iemand van het proximus forumteam zelf, als die morgen hier de draad terug opnemen en indien alles Ok bevonden werd, zal deze decoder naar u verstuurd worden maar je krijgt morgen dan wel de nodige inlichtingen...

Reputatie 7
Badge +3

@JanVw Klanten kunnen momenteel enkel de decoder omruilen naar een V7 als men een abonnement neemt of heeft op All Stars of All Stars & Sports.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 U moet de app zelf afhalen en installeren via de app store.Groetjes,Joel

@Joel M En ook dacht ik bij Flex en Epic combo full packs, nee?

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Ja dat is ook waar :) , daar kan men ook een V7 decoder krijgen of omruiling doen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

Voor al uw vragen/problemen van Disney + , zie info link:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_disney/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/disney-activeren.html

Groetjes,Joel

Beste,

Wij hebben een abonnement cadeau gekregen van disney+, na wat opzoekwerk, zie ik dat je een Proximus Android TV decoder nodig hebt om dit op je tv te krijgen. Kunnen jullie even toelichten over welk abonnement je moet beschikken om deze decoder te kunnen inwisselen? We hebben geen all stars abonnement.

 

Groetjes,

Kim

Klanten kunnen momenteel enkel de decoder V7 krijgen of omruilen als
men een abonnement neemt of heeft op
All Stars of All Stars & Sports
ook voor een "Flex" en  "Epic Combo full" pack.
Ook een bijkomende voorwaarde is dat je lijnsnelheid moet groter zijn dan 30Mbps

Badge +4

Normaal kan men Netflix bekijken op de V5 decoder, je hebt daarvoor de v7 niet nodig.

Je kan dit zien op kanaal 57

Ik lees soms dat bepaalde V7 app’s zoals Disney+ niet in 4K weergegeven worden ik weet nu niet of bvb de app’s zoals Netflix en Youtube  of die dan in 4k weergegeven worden via de V7 AZdroid TV decoder?.

De proximus Pickx app kun je die eigenlijk installeren op de V7, heb je daar ervaring mee ?

Badge +4

Bij het eerst op zetten van de V7 staat Pickx daar meteen op, je kan wel bijkomende apps installeren uit de store…. maar veel  heb ik nog niet geprobeerd op dat vlak.

Er moet toch ergens een verschil nog bestaan tussen de proximus pickx app die je in de Android TV app store zou vinden, dan deze die je zegt die op de v7 staat na het eerste keer opzetten, want met de proximus pickx app uit de google app store (of ook in de Apple store) kun je niet al de TV programma’s zien zoals met de decoder!

Ik lees soms dat bepaalde V7 app’s zoals Disney+ niet in 4K weergegeven worden ik weet nu niet of bvb de app’s zoals Netflix en Youtube  of die dan in 4k weergegeven worden via de V7 AZdroid TV decoder?.

 

@Martin:van YouTube weet ik het niet, maar Netflix in 4K via de v7 kan inderdaad, maar je moet er wel een Premium abo voor hebben (€15,99/maand). Met een Standaard abo heb je alleen HD. Bij Disney+ is 4K altijd inbegrepen in de prijs van het abo, maar dus (nog) niet beschikbaar via de v7.

bedankt voor de feedback 

maar dus (nog) niet beschikbaar via de v7

bedoel je nu dat de app disney+ nog niet beschikbaar is of dat het nog niet in 4K beschikbaar is via de V7?

bedankt voor de feedback 

maar dus (nog) niet beschikbaar via de v7

bedoel je nu dat de app disney+ nog niet beschikbaar is of dat het nog niet in 4K beschikbaar is via de V7?


De app Disney+ is zeker beschikbaar op de v7 android maar dus (nog) niet in 4K, alleen in HD. Hopelijk komt daar vlug verandering in. ;-)

Reputatie 7
Badge +3

@Weki  Ik heb jouw vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover.

Je beschikt momenteel nog over een Minimus pack. Hierdoor kom je niet in aanmerking voor een Android TV decoder. Als je opteert voor een Flex of Epic Full Combo pack kunnen we dit herbekijken.

Met een Flex pack komt je alvast goedkoper uit:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

Groetjes,
Antonella

,..

Reputatie 1

Iemand van weinig woorden...

@Chayen Baeyens

Ter info: https://www.proximus.be/nl/id_cr_disneyplus_faq/particulieren/proximus-tv-opties/all-stars/disneyplus-faq.html

NB: pas maandag komt iemand van het proximus forumteam hier terug langs indien je van hen hulp nodig zou hebben

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.)
zodat zij hier maandag mee verder kunnen.

Badge +4

Iemand van weinig woorden...

Ik zou ook niet veel antwoorden verwachten dan :)

bedankt voor de feedback 

maar dus (nog) niet beschikbaar via de v7

bedoel je nu dat de app disney+ nog niet beschikbaar is of dat het nog niet in 4K beschikbaar is via de V7?


De app Disney+ is zeker beschikbaar op de v7 android maar dus (nog) niet in 4K, alleen in HD. Hopelijk komt daar vlug verandering in. ;-)

Geen 4k dus via de v7 decoder... Ik had al een vermoeden, hoe kan je zien of je 4k kijkt of niet? Toch wel jammer...

In eerste instantie in het verschil in beeldkwaliteit zien tussen een zender TV HD signaal en bvb een 4K streaming signaal bv. van Netflix als je die hebt.

Badge

Hallo iedereen ,
ik probeer me nu al geruime tijd aan te melden via die link die ik kreeg van proximus
voor disney +  en dit lukt niet. Een creditkaart toevoegen gaat niet want zo kaarten bezit ik niet.
dus dan maar via paypal geprobeerd. Ik kan paypal aanduiden als betaalmiddel ,maar verder

Geraken dan ofwel kredietkaart of paypal koppelen lukt niet. Heb ook al paar keer naar
proximus zelf gebeld maar om meerdere keren langer dan 15 min aan de lijn te hangen
blijf ik niet proberen ( ik weet dat het druk is op de lijnen dus alle begrip ervoor ,maar

We hebben ook andere dingen te doen dan aan de lijn blijven wachten)
Nu is mijn vraag kan iemand me hier helpen hoe ik verder moet ?
Als ik het via de tv probeer kan ik ook enkel kiezen voor krediet kaart aan te duiden,
hetgeen ik dus niet heb. Heb maar een gewone bankkaart van kbc. Indien dit hiermee ook

Gaat hoor ik het graag.

Beste, 

Waarom wordt ik Disney+ abonnement gefactureerd terwijl ik een all stars nl pakket heb?

Ik heb de aanmeldingsprocedure gevolgd, maar dit wordt me toch gefactureerd?

mvg

 

Celien

Reageer