Vraag

Discovery Science

  • 27 November 2021
  • 6 reacties
  • 323 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Wanneer Discovery Science terug ?

Telenet had hetzelfde probleem ,maar is daar al opgelost ,zender is er

nu ook in HD ;;;

Probleem was signaal switch van satelliet …

Wanneer volgt Proximus ?…

Betalen hier wel voor !


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dit is ondertussen opgelost. Discovery Science,.. worden terug uitgezonden. 

Ondertussen is het beeld van animal planet terug verschenen. Op discovery science heb ik geen zicht omdat ik geen abonnement heb op pickx mix.

Eind goed al goed.

Timm1983

Het houdt maar niet op. Vice tv weg en nu ook het zoveelste infokanaal op kanaal 72 op animal planet ook waarschijnlijk weer buiten de wil om van Proximus omdat er op die zender ook storing is.

Toch weer 2 infokanalen na elkaar op kanaal 72 en 73.

Werk aan de winkel dus om die kanalen terug zichtbaar te maken, kijkers van het basispakket betalen ook maandelijks.

En die meldingen dat er opnames zullen verdwijnen ben ik ook beu alles wat ik opneem dient 60 dagen op de hardeschijf te blijven staan, ongeacht hoeveel ik opneem.

Timm1983

Vice is er ook alweer uit gekegeld sinds 21/12/2021.. Wsl een zender wat niet 'WOKE' is..

Hopelijk is discovery science weer snel beschikbaar want ik betaal er iedere maand 13€ extra voor + mn factuur word iedere maand hoger en hoger terwijl ik minder en minder op al die internest zit en een pakket heb, wat iedere maand een dezelfde vaste prijs zou moeten hebben.. 

Reputatie 4
Badge +1

U begrijpt het verkeerd ,

Er staat op het scherm “ Tijdelijk onderbroken “ is al 4 dagen.

Bij Telenet hetzlfde, maar is daar terug sinds gisteren en in HD

Die staat nochtans aangegeven in hun zenderlijst https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvchannels/particulieren/pickx-tv-en-opties/proximus-pickx-tv-opties/tv-zenders.html

https://www.proximus.be/dam/jcr:810fbecd-d01e-4c11-836e-73cdae9ef3ca/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-flanders-nl~2021-11-25-15-30-30~cache.pdf

 

Reageer