Beantwoord

deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account

  • 6 September 2020
  • 8 reacties
  • 144 Bekeken

Beste,

ik ben de beheerder van mijn account en kan maar niet in logen via de pickx app ik krijg steeds deze melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account. Ik weet niet wat ik moet doen kunnen jullie mij helpen met dit probleem. 

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 7 September 2020, 11:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit nu even uittesten aub?

@RedsFan  je dacht weeral dat Charlotte.D  je vergeten was hé :relaxed:

Badge +4

Kan je dit nu even uittesten aub?

Is dat ook voor mij ?

Edit: Net even getest op PC en het werkt nu ! dank u :fingers_crossed:

Badge +4

@RedsFan  je dacht weeral dat Charlotte.D  je vergeten was hé :relaxed:

Welja omdat Ali de topic starter was dacht ik dat het alleen aan hem gericht was :-)

Badge +4

Maandag komen de Prox medewerkers weer langs op het forum, die gaan jou wel kunnen helpen.

Ik heb  net hetzelfde probleem , ik heb het gisteren (zaterdag) ook gemeld in een ander topic

@Ali Qurban  het is een probleem dat geregeld voorkomt en dat met een kleine aanpassing aan je profiel settings, die de proximus medewerkers moeten aanpassen , het dan in orde komt.

Zelfs al zie je in myproximus dat proximuspickx al gekoppeld staat aan je account, dan nog is soms een kleine aanpassing nodig.

@Martin weet u wanneer de proximus medewerkers dit doen

@Ali Qurban Ze komen hier seffens langs en eens ze je post doornemen kan dit onmiddellijk geregeld worden 

Best reeds  → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan