Beantwoord

deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account

  • 2 September 2020
  • 13 reacties
  • 146 Bekeken

beste ik ben de beheerder van mijn account en kan maar niet in logen via de pickx app ik krijg steeds deze melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.

Moeten jullie dit nog activeren? 

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door YorickP 3 September 2020, 09:49

Bekijk origineel

13 reacties

normaal als je proximuspickx ziet staan op je http://myproximus.be accoutnt zou dit moeten werken maar dat is blijkbaar niet altijd het geval en moet soms iemand van het proximus forumteam nog een aanpassing doen, dit zullen ze morgen wel voor je natrekken als ze hier terug op het forum langskomen.

Reputatie 6
Badge +3

@Svenspringael kan u uw klantennummer en/of lijnnnummer aan uw forumprofiel toevoegen, dan kunnen we uw gegevens koppelen.

Beste ik heb de gegevens aan mijn account  toegevoegd  .

@Svenspringaelkan u uw klantennummer en/of lijnnnummer aan uw forumprofiel toevoegen, dan kunnen we uw gegevens koppelen.

beste gegevens zijn  toegevoegd 

nu zul je gewoon moeten afwachten tot iemand van proximus dit verder behandeld heeft of verder laten behandelt heeft door de achterliggende betrokken dienst….

Reputatie 6
Badge +3

@Svenspringael Ik heb de koppeling van de Pickx app met uw MyProximus login gekoppeld. 

Gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen om te controleren of het werkt.

Beste,

 

is het mogelijk mijn account ook te koppelen?

 

mvg

Ik krijg ook deze melding bij openen van de pickx app.

 

Kan mijn account ook nagekeken worden?

 

Mvg

Tom

Ter info: morgen zullen de proximus forummedewerkers wel jullie instellingen natrekken

Reputatie 6
Badge +3

@Tom Hendrickx ik heb de koppeling voor u gelegd.

 

@bramveree Als u uw klantennummer en/of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegt, kan ik het ook voor u doen.

bijkomende info ivm met je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan

 

@bramvereeAls u uw klantennummer en/of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegt, kan ik het ook voor u doen.

Klantennummer bij deze toegevoegd

Reputatie 6
Badge +3

@bramveree het zou ook voor u in orde moeten zijn, ook eens opnieuw uitloggen en opnieuw inloggen en u kan ook gebruik maken van Pickx app

Reageer