Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?
Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?
Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?
Nog steeds niet. Krijg nog een beelden op de site en ook de app werkt nog niet.
Zelfde probleem hier
Ik heb het zelfde probleem. Kan u dit voor mij ook oplossen aub?
Ook hier hetzelfde probleem. Nieuwe klant sinds vorige week.
Ook hier hetzelfde probleem. Waarom word daar niets aan gedaan als er zoveel mensen dit probleem hebben?
Ter info: Op hun site staat er alleen wat je kan zelf natrekken:
U kunt geen verbinding maken met de Pickx-app
Ik heb hetzelfde probleem login niet herkent.
Nochtans beheerder van de Proximus account(omvat vast, mobiel, tv, internet)
Vreemd dat dit al 2 jaar aansleept in dit forum...
Beste,
ik krijg de melding « deze account is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account » zoals verschillende hierboven hebben gemeld.
Kunnen jullie hiervoor het nodige doen aub ?
thx
Wim
Louter ter info: proximus medewerkers zullen dit pas maandag voor je kunnen oplossen, aangezien zij in het weekend hier niet langskomen op het forum.
Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:
>
Bedankt
Geen probleem hoor, maar het is gewoon gemakkelijker / overzichtelijker voor het proximus team
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.