Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account

  • 15 December 2019
  • 38 reacties
  • 404 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Beste

Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?

Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?

login fa306090

mvg

 

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?

Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?

Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?

 

Nog steeds niet. Krijg nog een beelden op de site en ook de app werkt nog niet.

@ChristopheP Kan je even de toestellen herstarten? Als het dan nog niet lukt, kan je dan even nagaan of de gegevens zoals jouw telefoonnummer juist zijn op jouw forumprofiel hier?

Zelfde probleem hier

Ik heb het zelfde probleem. Kan u dit voor mij ook oplossen aub?

Ook hier hetzelfde probleem. Nieuwe klant sinds vorige week. 

Ook hier hetzelfde probleem. Waarom word daar niets aan gedaan als er zoveel mensen dit probleem hebben?

Ter info: Op hun site staat er alleen wat je kan zelf natrekken:

U kunt geen verbinding maken met de Pickx-app

  1. Controleer of u de Pickx-app ziet in de lijst met uw producten in MyProximus.
    download-proximus.pngBekijk uw producten
  2. De oplossing hangt af van wat u ziet in uw productenlijst:
    • De Pickx-app staat in de lijst van uw producten maar u kunt geen verbinding maken met de Pickx-app? Contacteer ons.
    • De Pickx-app staat niet in de lijst van uw producten maar TV staat er wel. Contacteer ons.
    • Noch de Pickx-app, noch TV staan in de lijst van producten terwijl u thuis tv hebt? U bent waarschijnlijk nog niet ingelogd met de login en het wachtwoord van de MyProximus beheerder.
    • TV staat niet in de lijst en u heeft thuis geen tv? Uw abonnement laat u niet toe van de Pickx-app te gebruiken.

Ik heb hetzelfde probleem login niet herkent.

Nochtans beheerder van de Proximus account(omvat vast, mobiel, tv, internet)

Vreemd dat dit al 2 jaar aansleept in dit forum...

 

Beste,

 

ik krijg de melding « deze account is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account » zoals verschillende hierboven hebben gemeld.

Kunnen jullie hiervoor het nodige doen aub ?

 

thx

 

Wim

Louter ter info: proximus medewerkers zullen dit pas maandag voor je kunnen oplossen, aangezien zij in het weekend hier niet langskomen op het forum.

Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/deze-login-is-niet-gekoppeld-aan-een-proximus-pickx-account-49256#post640899

Bedankt @Martin blijkbaar was mijn eerste dan toch gepost geraakt. Ik vond hem niet terug

Geen probleem hoor, maar het is gewoon gemakkelijker / overzichtelijker voor het proximus team :relaxed:

Reageer