Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account

  • 15 December 2019
  • 38 reacties
  • 404 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@starled @Rietverd @bram.decock @tthijs Ik heb dit in orde gemaakt voor jullie.

Het wordt opgevolgd en er wordt naar een oplossing gezocht om inderdaad te voorkomen dat dit zo vaak voorkomt.

Ter info: Op hun site staat er alleen wat je kan zelf natrekken:

U kunt geen verbinding maken met de Pickx-app

  1. Controleer of u de Pickx-app ziet in de lijst met uw producten in MyProximus.
    download-proximus.pngBekijk uw producten
  2. De oplossing hangt af van wat u ziet in uw productenlijst:
    • De Pickx-app staat in de lijst van uw producten maar u kunt geen verbinding maken met de Pickx-app? Contacteer ons.
    • De Pickx-app staat niet in de lijst van uw producten maar TV staat er wel. Contacteer ons.
    • Noch de Pickx-app, noch TV staan in de lijst van producten terwijl u thuis tv hebt? U bent waarschijnlijk nog niet ingelogd met de login en het wachtwoord van de MyProximus beheerder.
    • TV staat niet in de lijst en u heeft thuis geen tv? Uw abonnement laat u niet toe van de Pickx-app te gebruiken.

Ook hier hetzelfde probleem. Waarom word daar niets aan gedaan als er zoveel mensen dit probleem hebben?

Ook hier hetzelfde probleem. Nieuwe klant sinds vorige week. 

Ik heb het zelfde probleem. Kan u dit voor mij ook oplossen aub?

Zelfde probleem hier

@ChristopheP Kan je even de toestellen herstarten? Als het dan nog niet lukt, kan je dan even nagaan of de gegevens zoals jouw telefoonnummer juist zijn op jouw forumprofiel hier?

Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?

Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?

 

Nog steeds niet. Krijg nog een beelden op de site en ook de app werkt nog niet.

Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?

Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?

Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?

Ja, nu kan ik aanmelden.

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Liesbeth.H Ik heb je account gekoppeld. Kan je nog eens proberen.

Morgen komen de proximus medewerkers terug langs op het forum om dit verder na te kijken.

Reageer