Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Het wordt opgevolgd en er wordt naar een oplossing gezocht om inderdaad te voorkomen dat dit zo vaak voorkomt.
Ter info: Op hun site staat er alleen wat je kan zelf natrekken:
U kunt geen verbinding maken met de Pickx-app
Ook hier hetzelfde probleem. Waarom word daar niets aan gedaan als er zoveel mensen dit probleem hebben?
Ook hier hetzelfde probleem. Nieuwe klant sinds vorige week.
Ik heb het zelfde probleem. Kan u dit voor mij ook oplossen aub?
Zelfde probleem hier
Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?
Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?
Nog steeds niet. Krijg nog een beelden op de site en ook de app werkt nog niet.
Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?
Dit zou nu goed moeten staan, kan je het nog even proberen?
Ik heb dit probleem ook, kan dit ook opgelost worden?
Ja, nu kan ik aanmelden.
Bedankt!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.