Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account

  • 9 October 2019
  • 53 reacties
  • 1426 Bekeken

Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?

53 reacties

Ik heb hetzelfde probleem… Blijkbaar veel mensen

@RobbeRousseau Heb je dit probleem nog steeds? De koppeling lijkt hier alleszins juist te staan.

Zelfde probleem hier. Kan je dit voor mij ook even nagaan?

Reputatie 7
Badge +4

Johan,

 

Kan je dit nu even testen?

 

 

Blijkbaar een veelvoorkomend probleem.

Ook ik heb deze melding.

"Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account"

 

Is er een mogelijkheid mij hierbij te helpen?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Pieterjan.V  Aanpassing is gedaan, je kan nu wel inloggen.

Bij mij werkt het helaas ook niet. Kan dit ook bekeken worden?

 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit nu even testen Maxime?

Lukt helaas hier ook niet

@Stroebel Kan je de toestellen even herstarten en het nog eens uitproberen?

Reputatie 1

Ik heb helaas ook als melding dat account niet gekoppeld is terwijl ik via browser wel kan inloggen. 

Pas maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs om je hierbij verder te helpen.

PS: nu merk ik dat ik je reeds geantwoord heb op een andere topic waar je de zelfde melding gepost hebt :relaxed:

Wij krijgen ook deze melding te zien, zijn nog maar net nieuwe klant.

Ter info: Als je nog maar nieuwe klant bent dan zal dat gewoon zijn omdat nog niet alles doorgevoerd werd maar als er morgen iemand die van Proximus zelf is, hier de draad opneemt kunnen ze deze koppeling in orde brengen voor u.

Reputatie 7
Badge +4

@myrthe93 Dit zou nu in orde moeten zijn voor u. 

@BRUCE2016 Voor u staat alles goed. Dit zou ondertussen dus ook moeten werken. Laat zeker iets weten moest dit toch niet het gevals zijn. Mijn excuses dat er niet vroeger op je post geantwoord is.

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

Reputatie 7
Badge +4

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken

 

Geachte 

Dit werkt nogsteeds niet…

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken

 

Geachte 

Dit werkt nogsteeds niet…

 

 


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

 

Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...

kan zijn dat je pas overmorgen antwoord zal krijgen aangezien het morgen feestdag is.


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

 

Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...

 

Werkt nogsteeds niet! Andere foutmelding dit keer.…

 

 

FYI; Ja zal nu ook maar maandag zijn dat je hier antwoord gaat krijgen van iemand van Proximus zelf.


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

 

Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...

 

Werkt nogsteeds niet! Andere foutmelding dit keer.…

 

 

 

De app doet het nu wel weer, heb contact opgenomen via telefoon met proximus.

@ThomasHanne Bedankt voor de feedback, ben je gemakkelijk binnengeraakt op 0800 22 800

Reageer