Vraag

Decoder word warm

  • 11 April 2021
  • 6 reacties
  • 474 Bekeken

Is het normaal dat de decoder zeer warm word?regelmatig valt TV uit en moet dan verschillende keren alles uittrekken en opniew aansluiten.Het valt dan op dat decoder zeer warm is.


6 reacties

Een decoder wordt wel warm en zeer warm  is natuurlijk relatief, wat is warm natuurlijk!

Het hangt er ook veel van af hoe die opgesteld staat vrij waar lucht circulatie mogelijk is of staat die bovenop een ander apparaat dat ook warmte afgeeft of in een min of meer gesloten kast enz….

Reputatie 7
Badge +5

@Marcel5050 Heb je wat meer informatie voor ons? Waar staat je decoder? Zet je die ook in standby of staat deze continu aan?

Decoder word warm uit zichzelf daar alles er rond niet warm is.Decoder word niet afgezet staat continu aan.

Reputatie 7
Badge +5

@Marcel5050 Dus als ik het begrijp speelt je decoder 24/7? Of zet je deze uit met de afstandsbediening? Staat je decoder vrij of staat deze in een afgesloten kast?

 

Is decoder van mijn schoonmoeder,deze is 82 dus al wat ze aan of af zet is TV .Meer kan ik haar echt niet laten doen dus blijft decoder aan staan.Hij staat wel vrij.

Reputatie 7
Badge +4

 

Is decoder van mijn schoonmoeder,deze is 82 dus al wat ze aan of af zet is TV .Meer kan ik haar echt niet laten doen dus blijft decoder aan staan.Hij staat wel vrij.

zoals martin al aanhaalde is aanvoeling van warmte relatief
een toestel dat altijd aanstaat zal wel warm aanvoelen
een oververhit toestel kan aanduiden op een stroomprobleem/decoderprobleem en als je hierover ongerust bent kunnen we deze  wel omruilen voor de veiligheid

Reageer