Vraag

Decoder V7

  • 23 August 2020
  • 27 reacties
  • 5846 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

  1. Als een bepaalde uitzending gepauzeerd wordt en er vervolgens op dezelfde pauze/go-knop (op de afstandsbediening) wordt gedrukt om verder te kijken dan is de synchronisatie tussen klank en beeld verstoord - Om dit op te lossen dien ik de betreffende uitzending opnieuw op te starten vanaf het begin. Hoe voorkomen ?
  2. Tijdens een uitzending wordt het beeld plots zwart en verschijnt o.a. de errorcode P011 - (wordt opgelost door betreffende uitzending te herstarten waarna het beeld verder loopt waar het gestopt was) - Wat betekent de code P011 en hoe te behandelen ? - (is een overzicht van alle errorcodes met de passende remedie beschikbaar ?) 

 Voor de V7 zijn er wel nog enkele bugs die moeten opgelost , en ben je niet de enige met dergelijke problemen, alleen zijn alle problemen hier nog niet openbaar gepost geweest aangezien er alleen V7 testers geweest zijn,  het resetten vermoed ik kan alleen via de menu en ik vermoed ook dat er op de V7 geen reset knop voorzien is zoals bij de andere decoders, ander moet je eens zien of je ergens zoon (eventueel verzonken ) reset knopje vindt.

Voorbeeld van nog enkele meldingen van errors:
P134 wijst op een zwak signaal tussen de modem en de decoder waardoor het beeld niet snel genoeg doorkomt.
De decoder is dan als het ware nog aan het bufferen. 

P135 Als ik uitgesteld wil kijken, werkt de decoder nog wel, maar ik krijg een zwart scherm
regelmatig een storing in het beeld  en hapering, ook hapering in geluid.
Soms kort nadien P134 als foutmelding.

Een overzicht met error codes is er nog nooit voor geen enkele decoder gepubliceert geweest op de Prox Site. 

Morgen komen de mensen die van proximus zelf zijn hier terug langs om je verder inlichtingen te geven.

 

Badge +4

Ok bedankt als ik het goed voor heb is die 3.53.1 nog tamelijk recent of heb je die al een tijdje op de v7 staan.

Inmiddels al een 25 tal dagen sinds ik die update binnen heb en alles werkt goed sindsdien, geen zwart beeld of buffer probleem meer. Dikke duim :thumbsup:

Reageer