Beantwoord

Decoder v6 nieuwe afstandsbediening

  • 6 February 2018
  • 6 reacties
  • 996 Bekeken

Reputatie 1
Na installatie van de v6 heb ik de afstandsbediening eens uitgetest. Alles werkte perfect totdat ik het geluid wou sterker of zwakker zetten met de +/- knop. Dit werkte niet. De "geluid-uit-knop" werkte ook niet. En de "TV-uit knop" (links-boven op de afstandsbediening) werkte ook niet.
Ik heb in mijn mails van Proximus betreffende het testen van de v6 geen telefoonnummer gevonden voor testers, dus maar naar 080022800. De operator verstond mijn probleem, dacht een oplossing te hebben door nieuwe afstandsbesturing ter beschikking te stellen langs een Kiala-afhaalpunt, maar bleek uiteindelijk dat hij daar niet kon voor zorgen en dat ik op het forum dit probleem moest aanbrengen. Daarom dit bericht. Misschien krijg ik hier op het forum wel reactie voor een interventie van Proximus.
icon

Beste antwoord door Wim VL 6 February 2018, 17:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

heb je de v6 afstandsbediening eerst universeel gemaakt

Reputatie 7
Badge +4
Dag Eddy, deze link legt uit hoe je dit kan doen, het is hetzelfde als de v5 afstandsbediening. MVG, Wim



http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_univ/par...
Reputatie 1
Bedankt Martin! TV-uit werkt nu. Geluid-uit ook, maar +/- nogniet! Alvast bedankt, "universeel" maken van de afstandsbediening stond nergens beschreven in de docu. Nogmaals bedankt,😉
Reputatie 1
Mijn probleem is opgelost! Ik heb de procedure die Wim VL en Martin aangaven nog eens herhaald met positief resultaat! Alle functies van de afstandsbediening werken nu. Bedankt Wim en Martin!â˜ș
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
Reputatie 1
Beste Proximus, deze topic mag van mij afgesloten worden. Bedankt Forum!