Beantwoord

Decoder V6

  • 12 November 2018
  • 38 reacties
  • 1330 Bekeken

Heb nu al een paar dagen problemen, met mijn v6 decoder tijdens de dag geen enkel probleem maar 's avonds soms dat het geluid weg valt, decoder opnieuw starten helpt maar vind ik geen oplossing zijn er problemen momenteel ?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 5 December 2018, 15:36

Bekijk origineel

38 reacties

Ter info: er zijn wel wat problemen met de V6 en daarom wordt de v6 tijdelijk niet meer verdeeld naar wat ik vernomen heb van het proximus team.
ok super maar ik zit dan wel de gebakken peren zoals ze zeggen kan ik die niet meer onruilen voor een V5 ?
Beter dat je een reactie van iemand van het proximus team zelf hier op het forum afwacht als ze je post zullen lezen.
Moest er op den duur geen reactie komen van kun je altijd de vraag nog eens stellen door hen een Privébericht te sturen (klik hier)
Reputatie 7
Badge +4
Sven , ik geef het door aan de betrokken diensten, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten
Reputatie 7
Badge +4
Sven , we hebben een nieuwe software op je v6 decoder geplaats, kan je deze eens volledig herstarten door deze kort van stroom te onderbreken. Laat gerust weten of je hierna nog problemen hebt.
SamuelD weet je soms aan welke software versie de V6 nu zit?
hier staat v100r001c00b125
Reputatie 7
Badge +4
dat is de B139
Reputatie 7
Badge +4
Sven heb je al volledig herstart? Na de herstart zou hij de nieuwe software moeten inladen.
dus ik heb een andere versie ?? word die update doorgezet standaard ?
dit wordt niet altijd automatisch naar ieder v6 gepusht en daarom lukt het ook niet altijd om via een heropstart de laatste software versie binnen te trekken, maar nu in dit geval werd die gepusht en kun je die zo binnentrekken
juist afgezet de decoder en update is daar
Wij zijn overgestapt van Telenet naar Proximus, maar wàt een teleurstelling is dit al gebleken 😮 Die v6 decoder werkt al van aan de stàrt niet fatsoenlijk. Wij hebben wekelijks, bijna dagelijks het probleem dat we wel geluid hebben, maar geen beeld. Ik heb inmiddels al alles geprobeerd, tot de harde reset toe (net), maar geen verbetering.

Vannacht zou er naar het schijnt een update zijn geweest? Een update die alles weer verpest?

Ik vind het echt schandalig dat alle klanten hiervoor betalen en er gewoon massa's bugs zitten in die decoder.

Geef mij aub een oplossing of een andere decoder, want naar een zwart scherm kan ik ook GRATIS kijken.
Reputatie 7
Badge +4
Ramon, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven? Dan laat ik het even voor je nakijken door ons IT team. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
@Charlotte probleem zit hem niet op de lijn maar op de decoder, want heb nog een andere V5 compact en daar geen enkel probleem mee, plus ook wat ik niet kan begrijpen heb het hoogste profiel momenteel en toch kan ik maar 3 tv's aansluiten waar het technisch perfect mogelijk is om 4 aan te sluiten.
Reputatie 7
Badge +4
Sven, van daar dat we ons IT team nazicht laten doen. Die kunnen zien wat er op de decoder misloopt.
27355608 (klantenrekening), enkel geluid en geen beeld! Matig
Reputatie 7
Badge +4
Ramon, ik heb het doorgestuurd naar de bevoegde dienst, van zodra we feedback hebben laat ik je iets weten.
Hey Ramon,

We hadden nog enkele vraagjes:
Heb je al een andere HDMI-kabel (als je die hebt) geprobeerd? En een andere HDMI-aansluiting aan je TV?
Gebruik je toevallig een audioversterker die tussen decoder en TV zit?

Mvg,
Wenzel
Ik dacht toch dat de HDMI kabel, die bij de V6 steekt, van een hogere klasse is dan deze bij de v5 of v5-c steekt?
Dat is correct, maar er kan natuurlijk altijd een defect zijn aan deze kabel 😉
Hey Ramon,

We hadden nog enkele vraagjes:
Heb je al een andere HDMI-kabel (als je die hebt) geprobeerd? En een andere HDMI-aansluiting aan je TV?
Gebruik je toevallig een audioversterker die tussen decoder en TV zit?

Mvg,
Wenzel
Ja, ja en nee!
Reputatie 7
Badge +4
In dat geval kunnen we de V6 wisselen voor een V5 compact decoder, laat even weten je deze wil gaan afhalen, zie : https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
In dat geval kunnen we de V6 wisselen voor een V5 compact decoder, laat even weten je deze wil gaan afhalen, zie : https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL

Reageer