Decoder V6

  • 20 February 2018
  • 4 reacties
  • 310 Bekeken

V6 aangesloten zonder problemen en werkt perfect ( kind kan de was doen ) fantastisch beeld met 4 k , is ook sneller dan v 5 , betere afstandsbediening , zou juist graag weten of er een HD in zit en hoe groot die is ? Mis wel de display op de decoder !

4 reacties

Er zit geen HDD in net zoals er ook geen in de voorganger v5-compact zit, alle opnames gebeuren in de cloud.
Omtrent de display is dit ook zo bij de v5 compact waar men eerder gedacht heeft dat het toestel toch het meestal wegens zijn kleinere afmetingen ook verborgen opgesteld kan staan (zoals bij mij trouwens) daarom kan de remote naast IF, ook werken op de v6 met bluetooth (bij de v5 compact is er naast IF ook RF mogelijk)
Er zit geen HDD in net zoals er ook geen in de voorganger v5-compact zit, alle opnames gebeuren in de cloud.
Omtrent de display is dit ook zo bij de v5 compact waar men eerder gedacht heeft dat het toestel toch het meestal verborgen opgesteld zal staan (zoals bij mij trouwens) daarom kan de remote naast IF, ook werken op de v6 via bluetooth (bij de v5 compact is er naast IF ook RF mogelijk)
Dank voor antwoord , mvg
Reputatie 7
Badge +1
De V5 mét HDD heeft nog wél een display, maar die hebben ze zo kleine gemaakt (een stuk kleiner dan bij de V4) dat je die vanuit je zetel op kijkafstand nog amper kunt lezen, zodat ik er niet meer naar kijk, tenzij bij een herstart of FacR. Ook RF is hier mogelijk en is best handiger.

Reageer