Beantwoord

Decoder v5 mini geeft giftige geur af.

  • 17 August 2020
  • 12 reacties
  • 194 Bekeken

Geachte,

Gedurende reeds enkele maanden geeft de Decoder v5 Mini een giftige geur af, en blijft die afgeven, zelfs als hij in slaapstand staat. Hebben anderen daar ook last van ?

Graag uw bevindingen en/of eventuele oplossingen aub.

Met alle achting,


Jan

icon

Beste antwoord door jonathandr 18 August 2020, 08:12

Bekijk origineel

12 reacties

@jan.braeken Dat is niet normaal en zal volgens mij moeten vervangen worden, als de prox forummedewerkers langs komen zullen ze dit verder met u regelen.

Bedankt voor uw antwoord, Martin.

Ik begrijp het niet goed. De ‘prox forummedewerkers’, zijn dat de technici van proximus ?

En wanneer zouden ze langskomen ?

Jan

ze zijn al volop bezig met op de verschillende posten te antwoorden maar wanneer ze juist uw post zullen beantwoorden dat kan ik niet voorspellen

Nee dat zijn geen techniekers maar als ze bijkomende inlichtingen nodig zouden hebben kunnen ze beroep doen op de achterliggende diensten zoals techniekers enz…..

Dus even geduld zou ik zeggen :slight_smile:

Voor zo’n probleem als deze kan je natuurlijk ook altijd bellen naar de helpdesk 0800 22 800 ook indien je dit wenst

Reputatie 6
Badge +2

Dat staat nog niet op de fiches van de helpdesk. Hoe weet u ten andere dat het giftig is. Alles wat een reuk heeft is niet giftig. Staat die decoder open en bloot, of in een kleine ruimte bvb een kast. Die decoder wordt uiteraard warm en dan geeft die wel wat geur af. Maar bij u blijkbaar toch opvallend veel.Gewoon vervangen zou ik zeggen.

Met die van mij heb ik geen last.

dat zou de reuk van bv een netonstorings capaciteit kunnen zijn valt wel nog voor en geeft inderdaad een ergerlijke geur af en  pvc die verbrand zal inderdaad niet zo gezond zijn om in te ademen.

Reputatie 6
Badge +3

@jan.braeken zou u uw klantennummer aan uw forum profiel kunnen toevoegen?

Dan kunnen we aan uw gegevens en kijken om de decoder om te ruilen.

@Cvanloon Geachte,
Ik kan mij moeilijk voorstellen u een expert in de giftigheid van geuren bent, laat staan in de geur die ik hier ruik. U kan dus zelf onmogelijk weten of dit giftig of niet giftig is. Graag dus enige bescheidenheid van uw kant.

Ikzelf kan alleen maar afgaan op datgene wat ik ruik, en ik kan u verzekeren dat het allesbehalve gezond ruikt, of dat het eventueel zou gaan om een natuurlijke geur.

Zelfs de geur van verbrand stof dat zich in mijn decoder zou opgehoopt hebben sluit ik voorlopig uit, omdat ik voldoende stofveeg en het stof met een stofzuiger uit de decoder zuig. Het betreft wel degelijk een chemische geur, zoals die van verhit plastic of zelfs verhitte weerstanden misschien.

Reputatie 6
Badge +2

Ik ben zeker geen expert in giftige reuk, maar ik ruik uw ongenoegen tot hier. Maar van giftige reuk wordt men ziek, of gaat men dood.  Bescheidenheid zal ik proberen, maar ik kan niets garanderen. 😂

De nieuwe decoder zal nu wel naar nieuw ruiken :smiley:

Maar als je probleem hiermee maar opgelost is.
Ik heb dit voorgehad ooit met een TV en inderdaad vooraleer zo’n geur van verbrande plastiek er volledig uit is dat duurt heel lang, maar ik leef nog :wink:

Als de rook giftig was dan had u nooit die boodschap hier kunnen schrijven want dan lag u nu méér dan waarschijnlijk op intensieve … :grin:

Reputatie 7
Badge +4

@jan.braeken  je zou je nieuwe decoder morgen moeten thuis ontvangen
mvg

@jonathandr 

Hartelijk dank geachte heer Jonathan.

 

Met alle achting,


Jan Braeken

Reageer