Beantwoord

Decoder V5

  • 11 January 2018
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

hallo

heb m'n abonnement opgezegd , maar wat moet er gebeuren met de decoders en modus tot heden nog geen brief of mail gekregen wat er mee moet gebeuren


Mvg Ivan Vermeersch
icon

Beste antwoord door Joel M 16 January 2018, 14:02

Bekijk origineel

4 reacties

je moet ze terugbezorgen aan proximus , de uitleg hoe het moet vind je hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
dank u Martin

tot heden nog niets gekregen niet per post of mail

mvg
Reputatie 6
Badge +3
Hebt u deze documenten na 2 dagen nog niet ontvangen? Of bent u deze kwijt? Contacteer dan onze klantendienst.
Dus klantendienst contacteren als er 2 dagen voorbij zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Kustboy,

Ik heb de opdracht opnieuw ingegeven om u de nodige labels te bezorgen.

Deze moet u deze week nog ontvangen via de post.

Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes,

Joël

Reageer