Beantwoord

Decoder (V4) toont 'Start software' en hangt

  • 10 January 2018
  • 7 reacties
  • 1648 Bekeken

Sinds een tijdje kan ik mijn decoder niet meer gebruiken.
Als ik hem opstart verschijnt er 'Start softwa' op het scherm en dan gebeurt er niks meer.
Heb de tips online al gevolgd en o.a. de decoder al gereset, maar niks helpt.
icon

Beste antwoord door Martin 10 January 2018, 16:52

Bekijk origineel

7 reacties

Is je decoder rechtstreeks aangesloten aan de bbox3 met een utp netwerkkabel of staan er PLC's tussen dan is het best van die ook eens zonder spanning te zetten en dan opnieuw te proberen of beter nog als je de mogelijkheid hebt om de decoder eens rechtstreeks aan de bbox3 te verbinden met een utp kabel om hem eerst zijn reset te kunnen laten uitvoeren.
Somsis het ook beter van eerst je bbox3 eerst eens te resetten vooraleer je de decoder reset.
De decoder is rechtstreeks aangesloten op de bbox3 met een utp netwerkkabel.
Als ik de bbox reset, dan verlies ik alle instellingen moet ik terug mijn wifi instellen en zo ?
Reputatie 6
Badge +3
Bij een reset van box verandert er niets qua wifi instellingen
De decoder is rechtstreeks aangesloten op de bbox3 met een utp netwerkkabel.
Als ik de bbox reset, dan verlies ik alle instellingen moet ik terug mijn wifi instellen en zo ?

Als je de wifi instellingen zelf veranderd hebt wel.
Het komt hierop neer dat alles wat je zelf veranderd hebt aan de instellingen van de bbox, dat je die opnieuw moet doen na een -> reset.
Bbox gereset; decoder gereset, maar nog altijd hetzelgde.
Lost niks op.
Mss best morgen eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 of als je liever niet belt dan kun je een privébericht sturen ook met je probleem en eventueel de link naar je topic meegeven:
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/decoder-v4-toont-start-software-en-hangt-42513
Klik hier om een privébericht te sturen

NB: vandaag nog op het nieuws gehoord dat er nog klanten zullen problemen ondervinden met het heropstarten van hun decoder
Heb een privebericht gestuurd.
Bedankt al aan iedereen die hulp geboden heeft.

Reageer