Vraag

Decoder (V4) blijft hangen bij "booting"

  • 4 September 2019
  • 15 reacties
  • 589 Bekeken

Reputatie 2
Mijn decoder (V4) blijft hangen bij "booting".
Heb al van alles geprobeerd =>
* decoder gewoon afzetten en na 10 sec. weer aanzetten
* alle kabels uit decoder en na enige tijd weer alles inpluggen en decoder weer aanzetten
* modem afzetten en na enige tijd weer aanzetten + decoder uit- en aanzetten
* kabel uit modem, na enige tijd weer inpluggen en aanzetten + decoder uit- en aanzetten
* wifi bridge uit en aanzetten + decoder uit- en aanzetten

Niets werkt.
Wat nu ?

15 reacties

Voor je installatie van de nieuwe decoder, zie uitleg > Klik hier
Reputatie 2
Prima ! DANK U WEL !!!

(En dan maar te hopen dat de installatie ervan makkelijk gaat, anders zien jullie me hier wel terug op dit forum) 😉
Reputatie 7
Badge +3
@ GeertC : nee, is goed, ik kan het afhalen in UPS punt.


We hebben een ticket opgemaakt om de v4 decoder om te ruilen. Je moet de oude v4 meenemen in een doos en deze bezorgen aan de uitbater. je krijgt dan de nieuwe decoder in de plaats.

Je zal een sms ontvangen wanneer de nieuwe decoder toegekomen is.

Geert
Reputatie 2
@ GeertC : nee, is goed, ik kan het afhalen in UPS punt.
Reputatie 7
Badge +3
@Nounourske

Ik kan de decoder ook lanten leveren via bpost als een pakje. Dit kan morgen al.

Wat voor jou het makkelijkst is.


Geert
Reputatie 2
@ThierryW : oh, da's niet echt logisch dat je geen decoder kunt afhalen in een Proximus shop. Nu ja … dat zal wel een reden hebben.

Dan kies ik als UPS punt : EXOTIC DU NORD (19833386)

Hoe werkt dit precies ?

@ Alexander en Martin : Bedankt voor de hulp !
Reputatie 7
Badge +4
Helaas kan je geen nieuwe decoder afhalen in een Proximus shop.
Reputatie 2
@ThierryW : ik zit vlakbij Proximus zelf (Koning Albert II-laan), dus zou ik de nieuwe decoder daar kunnen afhalen.
Je zou het kunnen op de volgende manier checken door naar http://proximuspickx.be te surfen en daar inloggen en kijken welke opnames je daar terugvindt deze ga je ook terugvinden op je nieuwe decoder.

Maar je kunt het waarschijnlijk ook op je decoder zien maar dat laat ik aan de v4 specialisten over want ik ken de interface niet zo goed meer van de v4 decoder, die ik al vele jaren niet meer in mijn bezit heb.

bij de V5-C decoder staan de opnames die op de server staan vermeld op decoder als opslag op korte termijn = 60 dagen en of aangeduide als lange termijn opnames ….

Waarschijnlijk wel een domme vraag, maar ik ben echt wel een dummy wat al techniek betreft.Hoe weet ik of mijn opnames op de server staan op of de harde schijf ?
Normaal moet je de v4 niet terugsturen omdat in normale omstandigheden UPS verwittigd werd door Proximus dat er geen ruil moet gebeuren waarvoor er normaal ook labels voorzien worden als die oude zou moeten teruggestuurd worden, maar in enkele gevallen is het al gebeurde dat het UPS access point wel de labels heeft voor een ruil en dan wilt men in het access point de nieuwe ruildecoder niet afgeven omdat je de oude niet bij hebt om terug te sturen, dus inderdaad het veiligste is van deze oude decoder even mee te nemen om geen nutteloze verplaatsingen naar het access point te moeten doen.
Reputatie 2
Waarschijnlijk wel een domme vraag, maar ik ben echt wel een dummy wat al techniek betreft.
Hoe weet ik of mijn opnames op de server staan op of de harde schijf ?
Reputatie 6
Badge +2
Altijd eerst naar de klantendienst bellen want zij beslissen daarover of je die decoder zal mogen omruilen en indien ja dan zullen ze wel instructies geven hoe je dat moet doen.
Wat uw opnames betreft: opnames die opgenomen zijn op de harde schijf ben je jammer genoeg wel onherroepelijk kwijt, opnames op de server zal je wel gelukkig nog kunnen bekijken op je nieuwe decoder.
Reputatie 7
Badge +4
@Nounourske We kunnen een nieuwe decoder opsturen naar een UPS punt bij jou in de buurt. Kan je mij je gekozen UPS punt doorsturen. Je kan de UPS punten terugvinden via de link UPS punten . Kan je ook je gsm-nummer toevoegen aan je profiel.
Reputatie 2
Kan ik die gewoon binnenbrengen bij Proximus of moet ik eerst naar klantendienst bellen ?
Wat gebeurt er dan met al hetgene ik opgenomen heb ?
Reputatie 6
Badge +2
Dan vrees ik dat uw V4 decoder zijn beste tijd heeft gehad en dat je best een andere decoder aanvraagt, uiteraard zal dat geen V4 decoder zijn maar een V5 of een V5 mini.

Reageer