Vandaag mijn nieuwe decoders V7 ontvangen,
Ook wat documenten om de 2 vorige decoders terug te sturen, maar…
De serienummers op de documenten komen niet overeen met de serienummers/decoders die ik hebom terugtesturen.
Proximus graag wat advies,
Vandaag mijn nieuwe decoders V7 ontvangen,
Ook wat documenten om de 2 vorige decoders terug te sturen, maar…
De serienummers op de documenten komen niet overeen met de serienummers/decoders die ik hebom terugtesturen.
Proximus graag wat advies,
Dag Martin,
Een decoder 2 dagen getest met kabel en een met wifi bridge. Met kabel 100% storingsvrij. Met wifi bridge niet.
De afstandsbediening (geluid) heb ik kunnen koppelen, maar niet volledig. Ofwel de min ofwel de plus van het geluid. Raar he,
Dat zou inderdaad eens moeten nagevraagd worden bij de specialisten , door iemand van de proximus forummedewerkers maandag, mss heeft het iets te maken dat de afstandsbediening via bluetooth werkt of heb je hem niet in bluetooth gezet!?
▅ en via de kopieer methode had je het ook al geprobeerd dacht ik toch
Dag Martin,
Ik heb een aangesloten met de kabel en een draadloos met wifi bridge. Ik ben benieuwd,
Wat mij wel enorm stoort is dat ik die cinematicII van bose niet gekoppeld krijg aan de afstandsbediening en dit terwijl dexafstandsbedieing van de tv ook perfect werkt en die heb ik niet moeten koppelen. Raar he,
zijn beide v7 decoders via draadloze oplossing verbonden want de v7 is daar (meer) gevoelig aan dan als je die direct verbindt met een utp kabel.
Anders moet je eens testen door hem met een utp kabel direct te verbinden met de bbox3 en best eerst met één decoder proberen terwijl de tweede niet aangesloten is, om zo te kunnen detecteren wat allemaal invloed heeft.
Dank voor uw antwoord,
De nieuwe decoders zijn inmiddels aangesloten en deze geven ook storingen. Jullie technische dienst gaat mij vandaag contacteren maar met deze decoder kan ik geen teletekst oproepen bij NPO, ik kan geen herinnering instellen voor een programma, ik kan mijn bose geluidsintallatie afstandsbediening niet koppelen een de afstandsbediening van proximus (bij de vorige was dat wel) en ook met deze decoders heb ik soms storingen (vervorming beeld, hapering geluid) het gaat dan om korte storingen (1sec). Op mijn tv kon ik al you tube etc bekijken zonder haperingen zonder deze decoder. Ik wil nog even aankijken als de storingen verdwijnen maar kan ik, moest het mij niet bevallen, de vorige decoders terug krijgen, zodat ik die kan proberen met kabelverbinding ipv via wifi bridge.
Want uiteindelijk is deze switch gedaan omdat er storingen waren bij de vorige decoders.
Dag
je zit blijkbaar in het zelfde geval zoals nog bij anderen bvb klik hier → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/nieuwe-decoder-android-v7-4k-hdr-47714?postid=666365#post666365
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.