Vraag

decoder moet meermaals herstart worden

  • 17 March 2023
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Beste,

sinds geruime tijd moet ik meermaals per dag de decoder herstarten, 2 problemen doen zich telkens voor:

  • Bij het inschakelen van de decoder werkt af en toe het geluid niet. 
  • Na het opstarten van de decoder is het niet mogelijk om van zender te wisselen (het geluid kan wel aangepast worden. ​​​​​​​

zelf heb ik al de decoder gereset, de laatste versie ge-update, de modem gereset. Maar allemaal zonder succes. Heeft er nog iemand ideeën wat ik kan doen? Mij lijkt de decoder aan vervanging toe …

 

Groet 

Kelly


3 reacties

@KellyLocht Ter info: Proximus medewerkers komen pas maandag terug langs op het forum, tijdens het weekend kun je wel naar de helpdesk bellen 080022800.

Best vermelden over welke decoder het gaat en of je decoder rechtstreeks verbonden is met een utp netwerkkabel aan de bbox.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Martin, 

bedankt voor je reactie. 
Het gaat hier over een V7 decoder die rechtstreeks verbonden is met een utp kabel aan de bbox. 

Reputatie 3
Badge

Beste,

sinds geruime tijd moet ik meermaals per dag de decoder herstarten, 2 problemen doen zich telkens voor:

  • Bij het inschakelen van de decoder werkt af en toe het geluid niet. 
  • Na het opstarten van de decoder is het niet mogelijk om van zender te wisselen (het geluid kan wel aangepast worden. ​​​​​​​

zelf heb ik al de decoder gereset, de laatste versie ge-update, de modem gereset. Maar allemaal zonder succes. Heeft er nog iemand ideeën wat ik kan doen? Mij lijkt de decoder aan vervanging toe …

 

Groet 

Kelly

Goedemorgen,

Hier al geruime tijd hetzelfde probleem met mijn V6,

Bijkomend probleem bij mij is als ik wil programmeren dat de bladzijde blijft hangen en kan ik niets doen, zelfs decoder niet uit zetten.

Noodgedwongen dan de schakelaar op de achterzijde uitzetten en terug volledig opstarten sos tot 2X toe.

 

Al maanden zijn de professionals van Proximus aan het zoeken (ik veronderstel dat toch) naar het probleem van uit stand-by automatisch decoder heropstart zonder onze tussenkomst.

 

Reageer