@Rensjm
Ik zal het nodige doen om een nieuwe decoder naar je toe te sturen via Bpost, wanneer kan deze decoder bij jou geleverd worden?
Geert
Dag Geert,
Volgende week maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag kan het in ieder geval.
Bedankt, hopelijk is het daarmee opgelost
Groetjes,
Rens
Ik doe het nodige, kan je op je profiel ook nog een GSMnr. toevoegen?
Geert
ja dat is ook waar maar nooit de moed opgeven
en in het ander geval kan er gebeld worden naar helpdesk met de vraag of de decoder kan omgeruild worden...
@Rensjm je hebt een v5 decoder en mss kunnen de proximus forummedewerkers als ze hier langskomen voorstellen om je V5 om te wisselen voor een V5Compact (zonder harde schijf) die wel een stabiele decoder is.
Als het natuurlijk iets te maken heeft met je bbox zal dit dan ook geen oplossing zijn maar je moet ergens beginnen met iets te vervangen!
Als de prox medewerkers hier vanavond niet meer reageren zal het pas voor maandag zijn dan.
Welke maandag?
@Rensjm De nieuwe decoder is opgestuurd. Je zal een sms ontvangen op je Belgische gsm-nr met de nodige info. Deze wordt geleverd in een Pick-uppunt van B-post.
Mijn gsm nummer is een Nederlands nummer. Zoals in mijn profiel staat.
@Rensjm De nieuwe decoder is opgestuurd. Je zal een sms ontvangen op je Belgische gsm-nr met de nodige info. Deze wordt geleverd in een Pick-uppunt van B-post.
Dag Geert,
Volgende week maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag kan het in ieder geval.
Bedankt, hopelijk is het daarmee opgelost
Groetjes,
Rens
Ik doe het nodige, kan je op je profiel ook nog een GSMnr. toevoegen?
Geert
In mijn profiel staat mijn mobiele nummer. De vaste lijn is niet aangesloten.
Bedankt alvast.
Dag Geert,
Volgende week maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag kan het in ieder geval.
Bedankt, hopelijk is het daarmee opgelost
Groetjes,
Rens
Ja maar dan moet er wel antwoord komen. Deze topic is een maand oud.
Komt wel in orde gewoon de oplossing van een forummedewerker afwachten.
is juist. is het zelfde probleem dat ik had met mijn oude v5 decoder. ze hebben gewoon mijn decoder omgeruild na contact met de technische dienst
Dat had ik inderdaad ook voorgesteld en dat zullen ze ook wel doen maar willen hoogst waarschijnlijk eerst vaststellen of het anders kan opgelost worden en het wel 100% aan de decoder ligt.
ik zou gewoon vragen om de decoder te wisellen . de v5 decoder loopt op zijn einde .
als je de bbox eens gereset hebt en ook de decoder dan kun je zelf niet veel meer doen
maar ik zie dat de prox medewerkers hier nog niet gereageerd hebben om je verder te helpen, hopelijk pakken ze morgen hier de draad op.
wat je eventueel eens zou kunnen proberen is de harde schijf er eens uit swappen aan de linkse kant nadat je eerst de voeding afgezet hebt hebt en dan er terug induwen en decoder terug onder spanning zetten.
Uw lijnmeeting zien er alvast in orde uit.
Kan u uw decoder eens resetten zoals hier uitgelegd is? Moest het nadien nog voorvallen, gelieve ons te laten weten wanneer het voor valt en eventueel met welke opname.
Gisteren bekeken we opnames van een serie, waar er meerdere achter elkaar waren opgenomen.
Aan het eind van de opname van de serie loopt de opname nog een half uur verder in de volgende aflevering. Op een bepaald punt liep het afspelen vast. Daarna opnieuw aangezet. Toen de volgende aflevering aangezet en hij liep op exact hetelfde punt vast als in de vorige opname aan het eind.
Als een opname bij afspelen vastloopt is het telkens op hetzelfde punt als je de decoder uit zet en weer aan. Zou het dan aan de bbox kunnen liggen? Met internet hebben we eigenlijk nooit een error. Ik denk dat het een opname fout is. Als je op het juiste moment doorspoelt, voorbij het dode punt, dan kun je weer verder kijken. Maar dat vergt soms zo'n 10 minutten rotzooien met de afstandbediening om precies voorbij dat punt verder te kunnen kijken.
@Rensjm je hebt een v5 decoder en mss kunnen de proximus forummedewerkers als ze hier langskomen voorstellen om je V5 om te wisselen voor een V5Compact (zonder harde schijf) die wel een stabiele decoder is.
Als het natuurlijk iets te maken heeft met je bbox zal dit dan ook geen oplossing zijn maar je moet ergens beginnen met iets te vervangen!
Als de prox medewerkers hier vanavond niet meer reageren zal het pas voor maandag zijn dan.
is een v5 harddisk .. ik had het zelfde probleem . enigste oplossing was mijn decoder omruilen
Ik heb alles nog een keer gereset, het is ietsje beter, maar het gaat nog steeds niet vlekkeloos.
Zoals ik al eerder zei: het werkt steeds slechter en de prijs wordt steeds hoger.
Ik krijg net een brief thuis. Een prijsverhoging van maar liefst €8,57 per maand. 17% in mijn geval. Proximus moet zich kapot schamen. Dat kan toch niet.
Vanavond dat eens proberen
Ooh wacht de bbox, dat heb ik niet geprobeerd gisteren.
Wel gereset door aan de voorkant 2 knoppen te bedienen en dan de schakelaar aanzetten. Dan wordt er allerlei software opnieuw gedownload en geïnstalleerd.
En de bbox ook al gereset = 20 seconden het verzonken resetknopje achteraan ingedrukt houden.
Welke decoder heb je want sommige types worden omgeruild, maar straks als de Prox medewerkers hier langskomen kunnen ze het verder met je bespreken.