Vraag

decoder disney +

  • 13 November 2020
  • 11 reacties
  • 201 Bekeken

Beste,

Gisteren plaatste ik een bericht op het forum ivm een decoder die op 03/11 zou geleverd worden.

Ik kreeg volgend bericht in mijn mail:

Als je op de link klikt krijg je dit bericht:

Dan maar mail naar het vermelde mailadres. Dan krijg je dit:

Telefonisch een medewerker aan de lijn krijgen blijkt ook een onmogelijke opdracht.

Hier dus nog eens mijn vraag:

Wanneer worden de decoders geleverd?

We wachten trouwens ook al maanden op een medewerker om de wifi na te kijken….

 


This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je oude decoder uit het systeem verwijderd. 

er staat er dan een decoder te veel geregistreerd op je lijn aangezien prox ziet dat er 3 zijn aangemeld en kun je de-registreren/ deactiveren, als volgt:

Deactiveer je oude decoder

Om je oude decoder te deactiveren, bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Als je niet vanaf je vaste lijn belt, zal je worden gevraagd je klantnummer in te voeren. Houd daarom een recente factuur bij de hand (waar vind je je klantnummer?).

 

We hebben enkel 2 dezelfde decoders.

De technieker is inderdaad langs geweest en heeft alle problemen opgelost. Waarvoor dank.

Reputatie 7
Badge +4

Deze tweede decoder is ondertussen geplaatst door de technieker die ter plaatse geweest is. Er zijn 3 decoders aangemeld op je lijn. Klopt dit, of heb je enkel 2 dezelfde decoders ?

Hopelijk zijn nu ook alle wifi-problemen opgelost. 

Ik kom nog eens terug op mijn vraag ivm de decoders voor Disney +.

We werden ondertussen gecontacteerd. Blijkbaar was er iets mis gegaan. Onze bestelling van 01/11 werd geannuleerd en er werd een nieuwe bestelling aangemaakt op 17/11.

Vandaag werd er een decoder geleverd maar er werden twee decoders besteld. Is er nog een levering van een decoder voorzien?

Dat maakt niet zo veel uit. We werken met z’n allen thuis deze dagen.

Reputatie 7
Badge +3

@Nina S 

We zullen een technicus toesturen naar jou, wanneer past dit het beste?

 

Geert

Ik heb het proberen te testen maar zie niet in hoe dat verbetering kan brengen. Zelfs als je naast de bbox staat verlies je soms de wifi verbinding.

Eigenlijk ging ik er van uit dat we al maanden op de wachtlijst stonden dat er iemand ging langs komen...

Reputatie 7
Badge +4

In de tips die ik in mijn vorige post zette, is er oa ook een link naar onze Home Optimizer app. Daarmee kan je testen of je toestellen op de beste plaats staan. Kan je dat eerst nog even testen ? We zullen daarna bekijken of het alsnog nodig is om iemand ter plaatse te sturen. 

Ik hoop dan dat we hierover snel gecontacteerd zullen worden!

Voor de wifi zijn er problemen op alle toestellen en op alle plaatsen. Er staat een wifi-booster op een van de kamers van de kinderen. Met de laptop ernaast is het signaal vaak nog te zwak. En de recente macbooks hebben geen aansluiting meer voor een kabel...

Op alle plaatsen in het huis zie je dat onze telefoons vaak overschakelen van wifi naar 4G omdat er geen ontvangst is.

 

Reputatie 7
Badge +4

Mijn collega Luc heeft geantwoord op je bericht van 3/11. Hij heeft een ticket aangemaakt om dit verder te laten nakijken. Je zal hiervoor gecontateerd worden. 

 

Welke problemen ondervind je juist met je wifi ? Heb je problemen op alle toestellen ? Op alle plaatsen, of enkel als je ver verwijderd bent van de modem,… ?

Hier vind je alvast enkele tips om het na te kijken of te verbeteren.  Als dit niet helpt kunnen we samen bekijken wanneer we iemand ter plaatse kunnen sturen om dit verder na te kijken.