Beantwoord

Decoder boete, decoders staan beide terug open

  • 15 February 2018
  • 4 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
32810161

is een dossiernummer hiervan , tijdens een gesprek in verband mijn simkaart die plots een abonnement is, staan de 2 decoders terug open als zijnde niet ingeleverd.

Ik heb hiervan al 10 tallen keren de bewijzen ingeleverd, zelfs bevestigingen van PX medewerkers:
het stopt maar niet.

De decoders staan volgens de medewerkster als zijnde niet ingeleverd.

Bedankt door de stress.
icon

Beste antwoord door ThomasP 16 February 2018, 08:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gezien de andere apart gemelde problemen, misschien best eens een aangetekend schrijven - formele klacht met officiële ingebrekestelling*** - sturen naar
Proximus - Klantendienst Residentiëel - Koning Albert II laan 27 - 1030 Brussel

Zelf ben ik op die wijze vrij snel en goed geholpen geweest (wat voorafgaandelijk niet het geval was in een Px center van Px zelf en de 080022800)

***: met vermelding dat zonder adequate oplossing binnen een termijn van 2 weken het probleem aan de ombudsdienst telecom voorgelegd wordt
Reputatie 6
Badge +2
Ja heb daar ook aan gedacht en dat kan nog steeds, ik gooi vanaf nu alles publiek op Facebook.
En ik ga voorgoed weg bij Proximus. Ik wou nog mijn simkaart houden maar die gaat ook naar een andere provider. Heb het wel gehad nu.
TIP: Als je het aangetekend wilt doen kun je het via https://www.aangetekende.email/
kost minder 0,8€ ipv 5 € of meer langs de post en gemakkelijker ook.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Peter66, ik zie dat je hiervoor, een dag eerder, reeds een topic had geopend en dat een support medewerker hier reeds mee bezig is. Er wordt hier wel degelijk aan gewerkt. Ik zie dat een collega hier nog gisteren mee bezig is geweest. Vandaar ook het lopend dossier waarvan je de nummer hebt. Ik ga dit topic sluiten om geen dubbele topics te hebben. Zodra het probleem is opgelost zal je op de hoogte worden gebracht. Mijn excuses voor de hinder.